تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3747139
شناسه : 3747139
تاریخ :
جهاد تبیین استمرار جهاد میدان است اقتصاد ایران: شیراز- معاون امور استانهای صدا و سیما گفت: جهاد تبیین استمرار جهاد میدان است و رسانه ملی با تولید محتوای فاخر تلاش می کند در این مسیر گام بردارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن عابدینی، معاون امور استان‌های رسانه ملی ظهر سه شنبه در آئین تکریم و معارفه مدیر کل صدا و سیمای فارس با بیان اینکه سازمان صداوسیما تلاش کرده است زیرساخت‌های فنی مراکز استان‌ها را تقویت کند و بهترین خدمات را به مخاطبان دهد، اظهار داشت: طرح جدید نرم افزاری تبدیل همزمان تصاویر از «اس دی» به اچ دی و اف و واحد سیار تصویر اچ دی مرکز فارس از دو طرحی بود که در این راستا امروز در صداوسیمای فارس به بهره برداری رسید.

معاون امور استان‌های رسانه ملی با اشاره به اینکه این طرح‌ها از صفر تا صد به همت مهندسان و متخصصان و کارشناسان فنی صداوسیمای فارس طراحی و راه اندازی شده است، ابراز امیدواری کرد که این طرح‌ها در مرکز فارس به عنوان الگو و نمونه به تهران و سایر مراکز گسترش می‌یابد.

وی جذب نیروهای نخبه، در اختیار قراردادن آنتن رسانه ملی به مراکز استان‌ها روزانه به مدت ۱۰ ساعت و برنامه ریزی برای تبیین برنامه هفتم پیشرفت کشور را از دیگر اقدامات رسانه ملی برشمرد.

عابدینی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات احمد پهلوانیان، مدیرکل سابق صداوسیمای فارس، او را فردی حرفه‌ای، اخلاق مدار و دارای سجایای اخلاقی توصیف کرد و گفت: پهلوانیان در جای دیگری که سازمان صداوسیما نیاز دارد فعالیت خواهد کرد و حدود دو سالی که تصدی مدیرکلی صداوسیمای فارس را برعهده داشت توانست با خلاقیت و کار حرفه‌ای مرکز فارس را به جلو ببرد.

معاون امور استان‌های رسانه ملی، در ادامه امر رئوف را مدیری حرفه‌ای، اخلاق مدار و آشنا به استان فارس دانست و گفت: ۶ سال مدیرکلی استان کهگیلویه و بویراحمد و معاون سیمای فارس از جمله سوابق ارزشمند این مدیر با تجربه است و امیدواریم در دوران جدید صداوسیمای فارس مأموریت‌ها و رسالت‌های خود را با قدرت ادامه دهد.

عابدینی از مسؤولان استان خواست با هم‌افزایی، پویایی و نگاه رو به پیشرفت استان، صداوسیمای فارس را در انجام امور محوله یاری کنند.