تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3747121
شناسه : 3747121
تاریخ :
۱۵۰ هزار زائر اربعین با قطار از استان تهران به مرزهاعزیمت می کنند اقتصاد ایران: تهران- مدیرکل امنیتی استانداری تهران گفت: ۱۵۰ هزار زائر اربعین حسینی(ع) با قطار از استان تهران به سمت مرزها عزیمت و پس از برگزاری مراسم نیز بازگردانده می‌شوند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید کمال سادات بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه حضور در راه آهن استان تهران که در راستای خدمت رسانی به زائران حضرت سیدالشهدا (ع) انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیش فروش بلیط‌های اربعین حسینی (ع) از ۱۵ مرداد ماه سال جاری آغاز شده است.

سادات با بیان اینکه از امروز سه شنبه ۲۳ مرداد ماه ارائه خدمات رفاهی به زائران اربعین حسینی (ع) آغاز و این خدمات دهی تا روز چهارشنبه ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت، گفت: ۱۵۰ هزار زائر اربعین حسینی (ع) با قطار از استان تهران به سمت مرزها عزیمت و پس از برگزاری مراسم نیز بازگردانده می‌شوند.

مدیرکل امنیتی استانداری تهران با اشاره به اینکه در راستای ارائه بهترین خدمات به زوار اربعین حسینی (ع) اقدامات بسیار مناسبی انجام شده است، افزود: زائران عزیزی که در ایستگاه راه آهن حاضر می‌شوند می‌توانند از برنامه‌های متنوعی که در راستای این ایام تدارک دیده شده نیز بهره مند شوند.

وی بیان کرد: تا کنون در طول روز سه قطار به سمت مرزها اعزام می‌شد که از امروز سه شنبه ۲۳ مردادماه تعداد این قطارها افزایش یافته و روزانه ۴ قطار به مرز تردد می‌کند.

دبیر ستاد اربعین استان تهران اظهار کرد: قطارهای اعزامی در مسیرهای اندیمشک، اهواز و خرمشهر توقف خواهند داشت و عمده این قطارها به سمت خرمشهر در حرکت هستند و عزیزان از خرمشهر بوسیله ریل باس به مرز جابه جا می‌شوند.

مدیرکل امنیتی استانداری تهران در ادامه از ارائه خدمات راه آهن به جاماندگان اربعین حسینی (ع) نیز خبر داد و گفت: مردم شریف پیشوا، ورامین و قرچک می‌توانند از این خدمات در روز اربعین به سمت حرم عبدالعظیم حسنی (ع) و بالعکس بهره مند شوند.