تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3747118
شناسه : 3747118
تاریخ :
واکنش جهاد اسلامی به هتک حرمت مسجدالاقصی از سوی بن گویر اقتصاد ایران: جهاد اسلامی فلسطین به هتک حرمت مسجدالاقصی از سوی شهرک نشینان صهیونیست و وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، جهاد اسلامی فلسطین، یورش شهرک نشینان صهیونیست و بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی را نشانه کینه توزی، افراط گرایی و تحرک تروریستی دانست که رژیم غاصب در آن به سر می برد.

جهاد اسلامی فلسطین بیان کرد: هتک حرمت مسجدالاقصی از سوی بن گویر تاکیدی بر این است که طرحهای صهیونیستی برای یهودی سازی مسجدالاقصی ادامه دار و مستمر است.

در بیانیه جهاد اسلامی فلسطین آمده است: تداوم سکوت بین المللی در قبال جنایات اشغالگران به مثابه حمایت کامل از این رژیم برای تداوم جنایاتش است.

پیش از این منابع فلسطینی از تعرض ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی با حمایت شدید نظامیان صهیونیست خبر می دهند. منابع محلی در قدس اشغالی امروز از یورش بیش از هزار شهرک‌نشین به مسجدالاقصی و نصب پرچم رژیم جعلی در این مکان مقدس اسلامی خبر داده بودند. بنابر این گزارش، تاکنون بیش از یک هزار و ۴۰۰ شهرک نشین صهیونیست به مسجدالاقصی یورش برده اند. خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که این عناصر متجاوز، پرچم رژیم جعلی صهیونیستی را در داخل مسجدالاقصی نصب کردند.