تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3747107
شناسه : 3747107
تاریخ :
مصوبه تشکیل شهرستان میمه و وزوان ابلاغ شد اقتصاد ایران: اصفهان - فرماندار شاهین شهر گفت:تشکیل شهرستان جدید میمه و وَزوان در دولت سیزدهم تصویب و در دولت چهاردهم پزشکیان ابلاغ شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سید محمد رضا کاظمی طبا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به مصوبات هیأت دولت، چنین گفت: تأسیس شهرستان میمه و وَزوان در دولت مردمیِ سیزدهم تصویب و در دولت وفاق ملیِ چهاردهم ابلاغ شد.

کاظمی طبا افزود: تشکیل این شهرستان سالهاست مورد مطالبه مردم این منطقه است که بحمدالله در ایام شهادت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش در دولت سیزدهم مصوب شد و در دولت چهاردهم توسط معاون اول رئیس‌جمهور ابلاغ شد.

وی ادامه داد: تشکیل این شهرستان ابتدا در مجموعه مدیریت شهرستان، سپس استان و استانداری مورد بررسی قرار گرفت و بعد به وزارت کشور ارجاع و در کمیسیون سیاسی دفاعی دولت بررسی‌های لازم صورت پذیرفت که خوشبختانه بعد از این بررسی‌های چند ساله به تصویب نهایی دولت سیزدهم رسید و در دولت چهاردهم ابلاغ شد.

وی افزود: محرومیت زدایی و ایجاد اتحاد و همبستگی و پیشرفت کل منطقه از محورهایی است که برای تشکیل این شهرستان‌، مدنظر بوده است.

فرماندار شاهین شهر ادامه داد: مصوبه تأسیس شهرستان در آینده نزدیک توسط مسئولین استانی رسمأ به مرحله اجرا خواهد رسید.