تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3747058
شناسه : 3747058
تاریخ :
باشگاه تراکتور از لحاظ اقتصادی هیچ درآمدی ندارد اقتصاد ایران: تبریز-رئیس هیات فوتبال آذربایجان شرقی گفت: باشگاه تراکتور در دست بخش خصوصی است و یک نفر برای آن هزینه می‌کند در حالی که از لحاظ اقتصادی هیچ درآمدی ندارد و فقط هزینه است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد ششگلانی روز سه شنبه در جلسه هیأت فوتبال آذربایجان شرقی که با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد، اظهار کرد: تیم‌های فوتبالی با سطح استاندارد AFC و فدراسیون فوتبال در استان‌ها کاهش یافته و در استانی با کلاس آذربایجان شرقی فقط ۲ باشگاه استاندارد تراکتور و مس سونگون را داریم و بقیه باشگاه‌ها در چارچوب بخش خصوصی بوده و از استاندارد لازم برخوردار نیستند و تنها به مدت یک یا ۲ سال فعالیت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: باشگاه فوتبال در شهرستان‌هایی که اسپانسر (حامی مالی) وجود ندارد و بخش خصوصی نیز وارد نمی‌شود، نداریم و هیأت‌های شهرستانی به رغم داشتن ظرفیت‌های منطقه‌ای خود ولی با هزار مشکل فعالیت می‌کنند بنابراین بیشتر به اجرای برخی برنامه‌های مقطعی مانند استعدادیابی روی می‌آوریم.

وی ادامه داد: باشگاه تراکتور در دست بخش خصوصی است و یک نفر برای آن هزینه می‌کند در حالی که از لحاظ اقتصادی هیچ درآمدی ندارد و فقط هزینه است از سویی دولت نیز برای کمک به بخش خصوصی برنامه ندارد.

ششگلانی تاکید کرد: گاهی کمک به تیم‌های ورزشی از روی علاقه است و برخی از تیم‌ها با هزینه اولیای بازیکنان اداره می‌شوند.