تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3747037
شناسه : 3747037
تاریخ :
ایجاد فرصت عرضه توانمندی‌های فناوران در رویداد B۲B نمایشگاه نانو اقتصاد ایران: همزمان با پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو و میکرو، رویداد بهم‌رسانی (B۲B) با هدف ایجاد ارتباط میان شرکت‌های حوزه نانو و میکرو با شرکت‌های بزرگ صنعتی برگزار می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، برگزاری رویدادهای بهم‌رسانی یا B۲B شرکت‌های فناور نانویی و میکرو از برنامه‌های جنبی نمایشگاه نانوی ۱۴۰۳ است و در این رویداد، شرکت‌های فناور و دانش بنیان با شرکت‌های بزرگ صنعتی تبادل نظر می‌کنند و از تقاضاهای بخش صنعتی آگاه خواهند شد. از سوی دیگر این شرکت‌ها می‌توانند فناوری‌هایی را که توسعه داده‌اند به شرکت‌های بزرگ عرضه کنند.

نمایشگاه بین‌المللی ایران نانو ۱۴۰۳ در روزهای ۱۳ تا ۱۶ آبان ماه سال جاری در سالن‌های ۵ (ملل) و ۴۴(خلیج فارس) برگزار می‌شود. تمام شرکت‌های دارای گواهی نانومقیاس می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند. همچنین آزمایشگاه‌ها، دانشگاه‌ها، صندوق‌ها و شرکت‌های بازرگانی نیز امکان ثبت‌نام در نمایشگاه را دارند.

تقدیر از برترین‌های صادراتی نانو یکی از برنامه‌های نمایشگاه ایران نانو ۱۴۰۳ است. رونمایی از محصولات منتخب صنعت نانو، رونمایی از محصولات منتخب صنعت نانو با هدف معرفی محصولات منتخب در حوزه صنعت نانو بازدید هیات‌های تجاری و فناوری بین‌المللی از دیگر برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است.

علاوه بر اینها در کریدور فناوری تا بازار در خلال اجرای نمایشگاه زمینه حضور هیات‌های تجاری و فناوری نیز فراهم شده است. همچنین با مطالعه روی محصول و توانمندی شرکت‌ها جلسات B۲B بین تجار و فناوران برگزار می‌شود که زمینه‌ساز تفاهم‌نامه‌های فروش محصولات نانویی ایران به دیگر کشورها خواهد بود.