تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3747036
شناسه : 3747036
تاریخ :
اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر تبریز انتخاب شدند اقتصاد ایران: تبریز- در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز اعضای کمیسیون‌های تخصصی این شورا انتخاب و معرفی شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، در دویست و ششمین جلسه علنی پس از اعلام اسامی و با رأی اعضای شورای اسلامی شهر تبریز روح الله رشیدی، فریدون بابایی اقدم و روح الله دهقان‌نژاد در ترکیب جدید کمیسیون معماری و شهرسازی قرار گرفتند.

در کمیسیون برنامه و بودجه نیز حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی، حکیمه غفوری، علی نوای باغبان و احد صادقی به عنوان اعضا جدید آغاز به کار کردند.

کمیسیون فرهنگی و اجتماعی نیز با انتخاب حکیمه غفوری، حسن اسوتچی، روح‌الله رشیدی، روح الله دهقان‌نژاد و احد صادقی اعضا جدید خود را شناخت.

همچنین حجت الاسلام سید کاظم زعفرانچیلر، علی نوای باغبان و یاسین بجانی در کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار به فعالیت خواهند پرداخت.

حکیمه غفوری، حسن اسوتچی، روح‌الله دهقان‌نژاد و غلامرضا احمدی هم اعضا جدید کمیسیون تحقیق، نظارت و ارزیابی شدند.

روح‌الله رشیدی، احد صادقی و روح‌الله دهقان‌نژاد به عنوان اعضا جدید کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست انتخاب شدند.

امروز همچنین یاسین بجانی، روح‌الله رشیدی، فریدون بابایی اقدم و احد صادقی به عنوان اعضا جدید کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک آغاز به کار کردند.

حکیمه غفوری، یاسین بجانی و پرویز هادی نیز اعضا جدید کمیسیون ورزش و جوانان شدند.

کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند نیز با انتخاب حکیمه غفوری، حجت الاسلام سیدکاظم زعفرانچیلر و روح‌الله دهقان‌نژاد اعضا جدید خود را شناخت.

همچنین به گفته رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، اسماعیل چمنی عضو چهاردهم و علی البدل این شورا برای عضویت در کمیسیون‌های «برنامه و بودجه» و «محیط زیست و خدمات شهری» اعلام آمادگی کرده است.

دستور جلسه دیگر امروز این شورا انتخاب نمایندگان کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری، ماده ۷۷، ماده ۳۸، ماده ۷، بند ۲۰ ماده ۵۵ شهرداری‌ها بود. با رأی اعضای شورا حکیمه غفوری به عنوان نماینده شورا در کمیسیون ماده ۷۷، علی باغبان نماینده شورا در ماده ۳۸ و همچنین احد صادقی و حکیمه غفوری نیز در ماده ۷ ابقاء شدند.