تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3747001
شناسه : 3747001
تاریخ :
بیشترین بهره معنوی از اجلاس نماز در خراسان شمالی برده می شود اقتصاد ایران: بجنورد_ استاندار خراسان شمالی گفت: بیشترین بهره معنوی از اجلاس نماز در خراسان شمالی برده می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر محمدرضا حسین نژاد ظهر سه شنبه در جلسه هماهنگی اجلاس نماز در سالن اجتماعات استانداری خراسان شمالی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا و استمداد از ارواح طیبه آنان، اظهار کرد: استان خراسان شمالی تلاش می‌کند تا نهایت برداشت معنوی را از این اجلاس داشته باشد.

استاندار خراسان شمالی به اهمیت نماز به عنوان ستون دین و ناهی از فساد و فحشاء اشاره کرد و گفت: مدیران و مردم خراسان شمالی با علاقه قلبی در خدمت این اجلاس خواهد بود و قطعاً بیشترین بهره معنوی را از فرصت برگزاری این اجلاس خواهد برد.

وی افزود: مسئولین برای استفاده از همه ظرفیت‌ها به ویژه ظرفیت پایگاه‌های تابستانی، مدارس و مساجد و … برای ارائه آموزش‌های تخصصی و غنی‌سازی برنامه‌ها با مفاهیم دینی و نماز برنامه‌ریزی کنند.

حسین نژاد در انتها نیز توصیه کرد: فرایند اجلاس در رسانه‌های استان منعکس شود و مسئولین کمیته‌ها، فعالیت‌های تخصصی را اطلاع رسانی کنند.

در این جلسه، مسئولین کمیته‌های شش‌گانه علمی با مسئولیت دانشگاه، فرهنگی و آموزشی با مسئولیت آموزش و پرورش، تبلیغات و اطلاع رسانی با مسئولیت صدا و سیما، ارزشیابی با مسئولیت ارزیابی عملکرد استانداری، پشتیبانی و خدمات با مسئولیت معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری، معرفی شدند.