تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3746996
شناسه : 3746996
تاریخ :
مشکل سربازی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران فعلا برطرف شد اقتصاد ایران: رییس فدراسیون فوتبال از حل مشکل سربازی بازیکنان مشمول نظام وظیفه عمومی در تیم ملی خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، امروز در مجمع سالیانه هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی با اشاره به حل مشکل سربازی تعدادی از بازیکنان تیم ملی ایران گفت: مشکلی بابت سربازی ملی‌پوشان نداریم. دنبال راه حل منطقی بودیم که پذیرفتند. از گفتن عنوان آن معذورم و اگر بنا باشد گفته شود ستاد نیروهای مسلح اعلام می‌کند. ارزیابی‌ام از جلسات مثبت بود و دو روز قبل هم جلسه دیگری برگزار کردیم.

وی افزود: فکر می‌کنم مشکل بازیکنان برای رفت‌وآمد حل می‌شود و به جای خوبی رسیده‌ایم. با شرایط فعلی تعداد زیادی از فوتبالیست‌ها سرباز می‌شدند و همه باید به تیم ملوان انزلی می‌رفتند. ملوان در نهایت می‌توانست ۵ تا ۷ بازیکن بگیرد ولی فرصت‌سوزی بود که همه سرباز شوند.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این جمله خاطرنشان کرد: کار بازیکنان نیست که در پادگان کشیک بدهند. اینها فوتبالیست هستند و می‌توانند فوتبال بازی کنند اما اینکه بگوییم چون فوتبالیست هستند و نباید به سربازی بروند، حرف درستی نیست. نباید این بخش را از بقیه بخش‌های جامعه جدا کنیم.