تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3746953
شناسه : 3746953
تاریخ :
ابزارهای نوین برای تبیین دستاوردهای انقلاب بکار گرفته شود اقتصاد ایران: رشت _ استاندار گیلان با تاکید بر لزوم پیاده سازی گفتمان دشمن شناسی گفت: ابزارهای نوین برای تبیین دستاوردهای انقلاب بکار گرفته شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی ظهر سه شنبه در آئین اختتامیه جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی اظهار کرد: برگزاری چنین جشنواره‌هایی گامی مؤثر در شکوفایی و شناسایی استعدادها است.

استاندار گیلان با اشاره به اهمیت تبیین دستاوردهای دفاع مقدس اضافه کرد: زیرساخت‌های سخت افزاری و نرم افزاری تبیین دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس فراهم شود.

عباسی با اشاره به مسدود شدن صدای غزه و مظلومیت فلسطین بیان کرد: امپراطوری رسانه‌ای غرب اجازه شنیدن صدای غزه و فلسطین را نمی‌دهد.

وی با اشاره به آثار فاخر و ارزشمند از دفاع مقدس و انقلابی اسلامی افزود: ابزارهای نوین را برای تبیین دستاوردهای انقلاب بکار گرفته شود.

استاندار گیلان با اشاره به ضرورت تولید آثار فاخر با محوریت دفاع مقدس بیان کرد: در تولید و انتقال محتوای فاخر در بخش‌های نرم افزاری متناسب با رشد جمعیت و توسعه جهانی، عقب هستیم.

عباسی با بیان اینکه رسانه نقش محوری در هدایت افکار عمومی دارد، گفت: مدیریت افکار عمومی در جامعه جهاتی با رسانه‌ها و فضای مجازی رقم می‌خورد.

وی با تاکید بر لزوم پیاده سازی گفتمان دشمن شناسی افزود: دشمن شناسی در جامعه امروز با تبیین دستاوردهای انقلاب محقق می‌شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه زبان هنر بسیار اثرگذار است، گفت: زبان هنر در قالب‌های مختلف از ساعت‌ها سخنرانی و همایش اثرگذارتر است.

عباسی با بیان اینکه دشمن روی جوانان و بانوان نشانه گیری کرده است، اضافه کرد: فرهنگ مقاومت و دفاع مقدس با زبان هنر تبیین و پردازش شود.

در این همایش از برترین‌های جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی گیلان تجلیل شد.