تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3746939
شناسه : 3746939
تاریخ :
برگزاری نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل اقتصاد ایران: بیست و پنجمین نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور برگزار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، بیست و پنجمین نشست سالیانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور با شعار "تحول در حکمرانی، پای‌بندی به آرمان‌ها" با حضور اعضای فعال این اتحادیه دانشجویی در تهران از دو روز قبل شروع شده و تا فردا چهارشنبه 24 مردادماه ادامه خواهد داشت.

برگزاری کمیسیون‌ها و نشست‌های تخصصی با صاحب‌نظران و اعضای فعلی و ادوار این تشکل دانشجویی نظیر کمیسیون تشکیلات، زنان و خانواده، کمیسیون سیاسی، کمیسیون آموزش، کمیسیون بین الملل،کمیسیون فرهنگی و نشست‌هایی تخصصی از جمله نشست عملکرد سیاست خارجی با حضور حسین محمدی سیرت و نقش و وظیفه جریان دانشجویی با حضور حجت‌الاسلام مصطفی رستمی از جمله برنامه‌های این نشست بود.

به گزارش تسنیم، هر ساله پس از نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل کشور انتخابات شورای مرکزی جدید این اتحادیه برگزار شد و دبیر تشکیلات جدید این اتحادیه انتخاب و معرفی می شود.

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل , دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران , تشکلهای دانشجویی , وزارت علوم ,

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل , دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران , تشکلهای دانشجویی , وزارت علوم ,

انتهای پیام/