تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3746918
شناسه : 3746918
تاریخ :
سارق پنل‌های خورشیدی جاده ای در طبس دستگیر شد اقتصاد ایران: بیرجند- فرمانده انتظامی شهرستان طبس از شناسایی و دستگیری سارق پنل‌های خورشیدی جاده ایی در این شهرستان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل پایگاه خبری پلیس سرهنگ عباس حسنی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت پنل‌های خورشیدی جاده‌ای از سطح محورهای مواصلاتی شهرستان طبس، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان طبس با انجام تحقیقات و بررسی‌های میدانی سارق را شناسایی و با عنایت به اینکه سارق قصد انتقال تعدادی از اموال مسروقه با خودروی شخصی اش به خارج از شهرستان را داشت پس از هماهنگی با مقام قضائی طی عملیاتی خودروی وی توقیف و متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس بیان داشت: مأموران در بازرسی از داخل خودروی سارق مقادیری از اموال مسروقه را کشف کردند و در بازجویی‌های پلیس سارق به ۵ فقره سرقت پنل خورشیدی جاده‌ای و چراغ‌ها و کابل‌های مربوطه اعتراف کرد.

سرهنگ حسنی با اشاره به اینک سارق دستگیر شده به مرجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

دستگیری سارق منزل حین سرقت در شهرستان قاین

فرمانده انتظامی شهرستان قاین نیز از دستگیری سارق منزل با یک فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ و گزارش خبری مبنی بر حضور فردی ناشناس در منزل وی، بلافاصله مأموران انتظامی به آدرس اعلامی اعزام شدند.

سرهنگ فولادی افزود: مأموران بخش نیمبلوک"گ با هماهنگی صاحب منزل وارد ساختمان شده و در یک اقدام ضربتی سارق را که بی خبر از حضور مأموران در حال سرقت اموال و اشیا منزل بود، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائنات بیان داشت: سارق دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ فولادی در خصوص نصب حفاظ مناسب و دیگر عوامل بازدارنده برای منزل، هشدار داد و خاطرنشان کرد: رعایت نکات ایمنی قبل از خارج شدن از منزل، از عوامل مهم در پیشگیری از سرقت است.