تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : توریسم و گردشگری
لینک : econews.ir/5x3746907
شناسه : 3746907
تاریخ :
قاچاق ۷۴۵۰۰ سرنگ انسولین آمریکایی/ متهمان دستگیر شدند اقتصاد ایران: رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۷۴۵۰۰ سرنگ انسولین قاچاق خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اجتماعی -

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف خودروی حامل کالای قاچاق در محدوده اتوبان تهران ـ قم شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای خارجی توسط کامیونتی از جنوب کشور در حال انتقال به انباری در شهر ری بوده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: مامورین این پلیس خودروی موصوف را متوقف و بازرسی کردند که مشخص شد کالاها در سامانه انبارها نیز ثبت نشده، همچنین مقادیری کالاهای خارجی از نوع ابزارآلات خارجی و سرنگ انسولین در این محموله است که طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی مطابقتی با کالاهای مکشوفه ندارد و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی است.

افشاری بیان کرد: کالاها شامل تعداد 3508 عدد انواع ابزارآلات خارجی شامل انواع پیچ گوشتی، دریل، دستگاه جوش، انبر قفلی و آچار فرانسه و غیره ساخت کشور چین و هند و تعداد 74500 عدد سرنگ انسولین ساخت کشور آمریکا بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 1.5 میلیارد تومان اعلام کرده اند، اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره های 02166747343 و یا 09999871392 تماس بگیرند.

انتهای پیام/