تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3746881
شناسه : 3746881
تاریخ :
تکلیف سهمیه خارجی‌ فولاد مشخص شد؛ فقط ۲ بازیکن! اقتصاد ایران: فدراسیون فوتبال اعتراض باشگاه فولاد خوزستان درباره کاهش سهمیه تعداد بازیکنان خارجی این باشگاه را رد کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، براساس نامه‌ای که سازمان لیگ در تیر ماه به باشگاه فولاد خوزستان ارسال کرده بود، این باشگاه به دلیل عدم استفاده از بازیکنان خارجی خود در 60 درصد مسابقات، چهار سهمیه خارجی خود را از دست داده است و تنها می‌تواند از یک بازیکن خارجی در فصل آینده لیگ برتر استفاده کند. این موضوع در همان مقطع با اعتراض باشگاه فولاد خوزستان همراه شد و این باشگاه مستندات خود را به فدراسیون فوتبال ارسال کرد.

در همین راستا پیگیری خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد اعتراض باشگاه فولاد خوزستان توسط کمیته تدوین مقررات رد شده است. به این ترتیب با توجه به تصمیم فدراسیون فوتبال برای افزایش سهمیه خارجی به 1+5؛ سهمیه بازیکنان خارجی فولاد برای فصل بیست‌و‌دوم تنها دو بازیکن خواهد بود.

باشگاه فولاد در نقل‌و‌انتقالات تابستانی تا به اینجای کار اتکیر یوسوپوف دروازه‌بان ازبکستانی را جذب کرده است و به این ترتیب تنها یک بازیکن خارجی دیگر را می‌تواند در لیست خود داشته باشد.

انتهای پیام/