تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3746880
شناسه : 3746880
تاریخ :
اختلاف نظر مدیران بایرن مونیخ برای جذب تاه اقتصاد ایران: مدیران باشگاه بایرن مونیخ بر سر به خدمت گرفتن مدافع آلمانی بایرلورکوزن اتفاق نظر ندارند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بایرن مونیخ که برای جدایی ماتیس دلیخت و نصیر مزراوی از این تیم با باشگاه منچستریونایتد به توافق رسیده، پیش از این برای پر کردن جای خالی دلیخت در نظر داشت جاناتان تاه از بایرلورکوزن را به خدمت بگیرد و حتی با این باشگاه هم در این زمینه به توافق رسیده بود اما حالا به نظر می‌رسد که قید خرید این مدافع آلمانی را زده و قصد دارد روی داشته‌های خود حساب باز کند.

نشریه «بیلد» آلمان گزارش داد؛ با وجود اینکه بایرن مونیخ پس از فروش دلیخت و مزراوی، منابع مالی لازم برای به خدمت گرفتن جاناتان تاه را در اختیار دارد، هنوز اختلاف نظر بین سران این باشگاه بر سر این انتقال وجود دارد. اگر در چند روز آینده پیشنهاد جدیدی از جانب بایرن نرسد، تاه باید به این فکر کند که بایرن در مورد جذب او خیلی جدی نیست، چون این موضوع  خیلی طولانی شده است.

طبق این گزارش؛ آخرین پیشنهادی که بایرن به لورکوزن برای جذب تاه ارائه داده تقریباً به 7 هفته پیش برمی‌گردد و به ارزش 20 میلیون یورو به علاوه 5 میلیون یورو بند پاداش‌ها است. لورکوزن هنوز درهای فروش را نبسته اما همچنان روی استفاده از او در فصل جدید حساب باز می‌کند. 

پیش از این نشریه آلمانی «کیکر» گزارش داده بود؛ بایرن قید خرید جاناتان تاه را زده و مدیران این باشگاه معتقدند که پنج بازیکن فعلی این تیم یعنی دایو اوپامکانو، کیم مین‌جائه، اریک دایر، هیروکی ایتو (در ماه اکتبر به شرایط بازی خواهد رسید) و یوزپ استانیشیچ توانایی بازی در پست دفاع میانی را دارند.

تاه 28 ساله تا پایان ماه ژوئن 2025 تحت قرارداد بایرلورکوزن است و در صورتی که این باشگاه در این تابستان اقدام به فروش او نکند، تابستان آینده او را به عنوان بازیکن آزاد از دست خواهد داد. گفته می‌شود این ملی‌پوش آلمانی مشتاق است تا به جمع باواریایی‌ها ملحق شود.

انتهای پیام/