تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3746842
شناسه : 3746842
تاریخ :
«جهاد امید آفرینی» مهم ترین رسالت خبرنگاران است اقتصاد ایران: رشت- جانشین فرمانده سپاه در بسیج اقشار و متخصصین سپاه قدس گیلان گفت: «جهاد امید آفرینی» مهم ترین رسالت خبرنگاران است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس حسینی صبح سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: خبرنگاران برای برای اعتلای فرهنگ، آگاهی بخشی آحاد جامعه گام بر می‌دارند که جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه «جهاد امید آفرینی» مهم‌ترین رسالت خبرنگاران است، افزود: مسؤولیت خبرنگاران انقلابی در پاسداشت از ارزشهای نظام و مقابله با هجمه‌های دشمنان در این برهه از زمان بسیار سنگین است.

سرهنگ حسینی با تاکید بر اینکه جشنواره سوم حریم رسالت امسال در سطح بین المللی با محوریت زنان جبهه مقاومت برگزار می‌شود، گفت: خبرنگاران گیلانی علاوه بر شرکت در این جشنواره در معرفی و فراخوان محورهای مشخص شده به سایر همکاران رسانه اهتمام داشته باشند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه بنا بر فرموده مقام معظم رهبری خون خواهی قطعی است، ادامه داد: جنایات‌های رژیم صهیونیستی در غزه حتماً در وقت مقتضی پاسخ داده خواهد شد.

سرهنگ حسینی به برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان در سال آینده اشاره کرد و افزود: همه تلاش ما بر این است که این کنگره به بهترین نحو برگزار شود.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه یادواره‌های شهدا بهترین راهکار برای جهاد تبیین است، تصریح کرد: یادواره شهیده حدادنژاد به عنوان نخستین شهیده عرصه رسانه و شاخص کشور، شهریور ماه سال جاری در گیلان برگزار می‌شود.