تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3746814
شناسه : 3746814
تاریخ :
تپسی کسب و کار ارسال مرسوله خود را گسترش می‌دهد اقتصاد ایران: با اضافه شدن کسب و کارهای جدید به سوپراپ تپسی و ایجاد فرصت برای توسعه سرویس ارسال مرسوله فوری، شرکت تپسی تمرکز خود را برای توسعه این بخش قرار می‌دهد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

 

به دنبال انتشار صورت‌جلسه‌ی هیات مدیره شرکت تپسی مبنی بر توقف فعالیت شرکت «نوآفرینان رادمان پارس» که با نام تجاری «تپسی پک» در بین کاربران شناخته شده بود، تپسی اعلام کرد که با توجه به نیاز کسب و کارهای جدید سوپراپ تپسی به ارسال فوری مرسولات و وجود فرصت قابل توجه رشد در این حوزه، این شرکت تصمیم گرفته تمرکز خود را بر توسعه ارسال فوری قرار داده و ارسال مرسوله برنامه‌ریزی شده را در سال پیش رو از اولویت خود خارج کند.

نوشین خطیب، مدیر اجرایی کسب و کار ارسال مرسوله تپسی در این‌باره می‌گوید:

«ما در سه ماهه اول امسال رشد بسیار خوبی در سرویس پیک فوری که شامل دو محصول اتوپیک (ارسال مرسوله با خودرو) و موتوپیک (ارسال مرسوله با موتور) است را رقم زدیم. در سه ماهه اول امسال، ناوگان موتور ما دو برابر شده و هر موتورسوار، نسبت به انتهای سال گذشته 40% مرسوله بیشتری را با تپسی جابجا کرده است. تعداد ارسال مرسوله‌ی ما در هفته 3 برابر شده و برآورد می‌کنیم با رشدی که تا امروز در این بخش تجربه کردیم، تا پایان سال به سهم بازار قابل توجهی برسیم.»

مدیر اجرایی پیک تپسی با اشاره به تبدیل شدن تپسی به سوپراپ و اضافه شدن کسب و کارهای جدید گفت: «کسب و کارهای جدیدی که قرار است به سوپراپ تپسی اضافه شوند، اغلب بر پایه‌ی ارسال فوری محصول هستند و این یک فرصت ویژه برای ما فراهم می‌کند که بتوانیم پاسخگوی تقاضای بیشتری از این بخش بازار باشیم. برای همین موضوع و با هدف کمک به سرویس‌دهی بهتر کسب و کارهای جدید گروه تپسی، تصمیم گرفتیم روی توسعه سرویس ارسال فوری متمرکز شویم.»

نوشین خطیب همچنین افزود همانطور که در پیامک اطلاع رسانی به کاربرانمان هم تاکید کردیم، کسب و کارها و افرادی که تا به اکنون مشتری تپسی‌پک بوده‌اند، می‌توانند همچنان از خدمات ارسال مرسوله تپسی در قالب اتوپیک و موتوپیک استفاده کنند.

پیش از این نیز مدیر عامل تپسی، در نشست خبری این شرکت اعلام کرده بود در نظر دارد زیرساخت‌های لجستیکی گروه تپسی را تقویت کند تا بتواند کیفیت سرویس‌دهی را در کسب و کارهای این گروه افزایش بدهد. هدفی که نظر می‌رسد با در کنار هم قرار گرفتن سه کسب و کار پیک تپسی، الوپیک و زپ، قابلیت زیادی برای محقق شدن دارد.