تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3746809
شناسه : 3746809
تاریخ :
نخستین گروه از نیروهای راهداری گلستان به مهران اعزام شدند اقتصاد ایران: گرگان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: امروز نخستین گروه به تعداد ۱۳ نفر از کارکنان این اداره کل برای خدمت به زائران اباعبدالله (ع) به پایانه شهید سلیمانی (مهران) اعزام شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان، عادل مصدقی در مراسم بدرقه نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به مرز مهران اظهار کرد: امروز نخستین گروه به تعداد ۱۳ نفر از کارکنان این اداره کل برای خدمت به زائران اباعبدالله (ع) به پایانه شهید سلیمانی (مهران) اعزام شدند.

وی افزود: خادم زائر امام حسین (ع) توفیقی است که عاشقانه و خالصانه نصیب خدمتگزاران آن‌ها می‌شود.

مصدقی، خادمین اربعین را ارکانی مؤثر برای برگزاری باشکوه این طرح بیان کرد و اظهار کرد: صبوری و گشاده رویی خادمین در التیام رنج سفر و راهنمایی زائران بسیار مؤثر است.

به گفته وی، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طی سالیان اخیر اقدامات ایمن سازی گسترده‌ای را در قالب طرح اربعین در جاده‌های مرزی منتهی به عراق انجام داده است.

وی یادآور شد: با تمهیدات سازمانی دیده شده در برگشت زائران با مشکلات کمتری روبرو خواهیم بود اما از ۳۰ مرداد تا اوایل شهریور که هفته بحرانی است به مدیریت بیشتر نیاز داریم.