تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3746803
شناسه : 3746803
تاریخ :
ناترازی برق دلیل قطعی آب شهروندان لامرد اقتصاد ایران: مدیر عامل آبفای ملاردگفت: مشکل قطعی آب مردم منطقه ملارد به دلیل افت ولتاژ برق است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مهدی زمان‌دار مدیر عامل آبفای ملارد در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به به اینکه مشکل قطعی آب مردم منطقه به دلیل افت ولتاژ برق است، خاطر نشان کرد: با افزایش دما قطعی برق‌ها نیز افزایش پیدا کرد به همین دلیل منابع و تأسیسات ما دچار قطعی برق طولانی مدت می‌شوند.

وی ادامه داد: پیش از این قطعی آب تنها در نیمه شب از ساعت ۱۲ تا ۴ صبح افت فشار ایجاد می‌شد با هدف تأمین آب و مدیریت شبانه بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که هیچ‌یک از مشترکان در زمان قطعی آب با محدودیت‌های برقی مواجه نبوده اند خاطر نشان کرد: در روز به صورت گردشی تأسیسات با توجه به افت ولتاژی که دارند خاموش می‌شوند و مجدداً وارد مدار می‌شوند.

وی ادامه داد: برق تأسیسات سه فاز و خانوارها تک فاز که اختلال در یکی از تأسیسات مشکل ساز می‌شود.

به گفته مدیر عامل آبفای ملارد این شرایط تا یکی دو روز آینده با کاهش دما این مشکل مرتفع خواهد شد.

زمان‌دار با اشاره به اینکه مشکلی در تأمین آب شهروندان وجود ندارد، خاطر نشان کرد: محدودیت تأمین آب وجود ندارد اما زمانی که چاه‌ها خاموش می‌شوند، آبی تولید نمی‌شود و وقفه‌ای در آبرسانی به شهروندان وجود دارد که خود محدودیت است.

زمان‌دار اضافه کرد تا ۴۸ ساعت این مشکل برطرف می‌شود و ما از سال گذشته تا کنون ۱۲ حلقه چاه جدید وارد مدار شده است که در آمار شهرستان ملارد بی سابقه است که مشکل آبی به حداقل برسد.

طی روزهای اخیر بسیاری از ساکنان ملارد با خبرگزاری مهر تماس گرفتند و از وضعیت قطعی آب در طول روز و نیمه شب گلایه داشتند، پیگیری‌های خبرنگار مهر نشان می‌دهد که ملارد مشکل کم آبی نداشته و قطعی برق تأسیسات منجر به قطعی آب شهروندان این منطقه شده است.