تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3746793
شناسه : 3746793
تاریخ :
رفسنجان میزبان شانزدهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی می‌شود اقتصاد ایران: کرمان_معاون صنایع‌دستی استان کرمان از برپایی شانزدهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی در آبان ماه سالجاری به میزبانی شهرستان رفسنجان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، اعظم علیخانی، در دیداری با حسن رضایی فرماندار ویژه شهرستان رفسنجان که به منظور برنامه ریزی و هماهنگی ابتدایی برپایی شانزدهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی در آبان ماه ۱۴۰۳ گفت: امسال سعی داریم این نمایشگاه با همکاری اتاق بازرگانی، شهرداری و سایر دستگاه‌های مرتبط به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

معاون صنایع‌دستی کرمان افزود: شانزدهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی با حضور هنرمندان و ارائه آثار هنری و محصولات صنایع دستی ۳۱ استان کشور در تاریخ ۱۴ تا ۱۸ آبان ماه سال جاری به میزبانی رفسنجان برپا شود.

او اظهار کرد: بیش از ۲۰۰ غرفه شامل رشته‌های شاخص هر استان و با اختصاص تعدادی غرفه به رفسنجان با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی و تقویت پشتوانه‌های فرهنگی شهروندان، آشنایی مردم با هنرهای سنتی و صنایع‌دستی، امکان تبادل تجارب فرهنگی هنری بین قشرهای مختلف هنرمندان شهرستان با هنرمندان سایر شهرها و استان‌های دایر می‌شود.

علیخانی، با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه سال گذشته در سیرجان تجربه بسیار خوبی بوده، تصریح کرد: مقامات استانی و کشوری، اساتید و هنرمندان صنایع‌دستی از همه استان‌ها در نمایشگاه رفسنجان حضور خواهند داشت.

حسین رضایی، فرماندار ویژه شهرستان رفسنجان هم در این دیدار اظهار کرد: زیرساخت‌های برپایی این نمایشگاه اعم از اسکان، پذیرایی و … را در رفسنجان فراهم خواهیم کرد تا نمایشگاهی به بهترین نحو و با رضایتمندی هنرمندان، مهمانان و مردم شهرستان را داشته باشیم.