تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3746783
شناسه : 3746783
تاریخ :
بنی گانتس: کابینه نتانیاهو نمی‌تواند اهداف خود را محقق کند اقتصاد ایران: عضو سابق شورای جنگ رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه کابینه نتانیاهو نمی‌تواند اهداف خود را محقق کند، خواستار تعیین زمانی برای برگزاری انتخابات زودهنگام شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه صهیونیستی معاریو به نقل از بنی گانتس رئیس حزب آبی سفید در سرزمین‌های اشغالی و عضو سابق شورای جنگی رژیم صهیونیستی تصریح کرد که کابینه نتانیاهو برای انجام ماموریت خود شایسته نیست و این کابینه نمی‌تواند اهداف خود را محقق کند.

گانتس همچنین به گسترش اختلافات میان نتانیاهو و گالانت اشاره و تاکید کرد که آنها به این صورت و با وجود این درگیری‌های داخلی نمی‌توانند اداره سرزمین‌های اشغالی را دنبال کنند.

گانتس پیشنهاد تعیین زمان مورد توافق برای انتخابات را مطرح و تاکید کرد که این موضوع نخست وزیر را از تمامی فشارهای سیاسی خارج خواهد کرد.

وی همچنین در جدیدترین لفاظی خود نسبت به هرگونه حمله انتقام جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی در واکنش به ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران مدعی شد که اسرائیل می‌داند با این حمله چگونه رفتار کند و هزینه‌ای که ایران و حزب الله در این خصوص خواهند پرداخت، بسیار سنگین خواهد بود!

این عضو سابق شورای جنگ رژیم صهیونیستی البته به این نکته اشاره نکرد که تل‌آویو در سایه بحران داخلی و درگیری‌های خارجی که با آن دست و پنجه نرم می‌کند، چگونه می‌خواهد جبهه جدیدی را در برابر ارتش خود باز کند.