تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3746781
شناسه : 3746781
تاریخ :
بازی تراکتور - پرسپولیس به یک شرط با هوادار برگزار می‌شود اقتصاد ایران: رئیس فدراسیون فوتبال وضعیت ورزشگاه یادگار امام تبریز را مطلوب توصیف کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرگزاری فارس: مهدی تاج پس از بازدید از امکانات ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز، اظهار داشت: ابتدا باید تشکر خود را از مسئولیت پذیری اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی و باشگاه تراکتور اعلام کنم. خیلی خوشحالم همت عالی آنها را در ورزشگاه یادگار امام دیدم که برای خودم چنین پیشرفتی در یک پروژه عجیب بود.

وی افزود: رختکن‌ها، حوضچه آب سرد و امکانات بسیار خوبی تعبیه شده است که خوشحالم آنها را از نزدیک دیدم، ضمن اینکه گیت‌های ورودی هواداران نیز بسیار باسرعت در حال نصب و راه اندازی است.

روند فعلی باعث امیدوار می‌شود که تراکتور در هفته دوم بتواند پس از نصب گیت‌ها و شماره گذاری صندلی‌ها میزبانی‌اش را با هوادار انجام دهد. در غیر این صورت بازی بدون تماشاگر می شود.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره استفاده از VAR در ورزشگاه یادگار امام تبریز گفت: قبول دارم در چنین مشکلاتی باید فدراسیون فوتبال باشگاه‌ها را کمک کند. قبلا مکانی را گفته بودند که در آنجا VAR مستقر شود اما الان تغییر جانمایی داشته و این کار برای باشگاه و اداره کل ورزش استان سخت است.

تاج در پایان با اشاره به چمن مرغوب ورزشگاه یادگار امام خاطرنشان کرد: همه چیز عالی است. تنها یکسری نواقص وجود دارد که قطعا برطرف خواهد شد

 

پ