تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3746771
شناسه : 3746771
تاریخ :
حضور تماشاگران در دیدار تراکتور - پرسپولیس به یک شرط! اقتصاد ایران: با اعلام مهدی تاج دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر تنها در صورت نصب کامل گیت‌ها و شماره‌‌گذاری صندلی‌ها با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج پس از بازدید از امکانات ورزشگاه یادگار امام (ره) شهر تبریز گفت: ابتدا باید تشکر خودم را از مسئولیت‌پذیری اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی و باشگاه تراکتور اعلام کنم. خیلی خوشحالم همت عالی آنها را در ورزشگاه یادگار امام (ره) دیدم که برای خودم چنین پیشرفتی در یک پروژه عجیب بود.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: رختکن ها، حوضچه آب سرد و امکانات بسیار خوبی تعبیه شده است که خوشحالم آنها را از نزدیک دیدم، ضمن اینکه گیت‌های ورودی هواداران نیز بسیار باسرعت در حال نصب و راه اندازی است.

تاج ادامه داد: روند فعلی باعث می‌شود تا امیدوار باشیم تراکتور در هفته دوم بتواند پس از نصب گیت‌ها و شماره‌گذاری صندلی‌ها میزبانی‌اش را با هوادار انجام دهد، در غیر این صورت بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره استفاده از VAR در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز اظهار داشت: قبول دارم در چنین مشکلاتی باید فدراسیون فوتبال باشگاه‌ها را کمک کند. قبلاً مکانی را گفته بودند که در آنجا VAR مستقر شود، اما الان تغییر جانمایی داشته و این کار برای باشگاه و اداره کل ورزش استان سخت است. 

تاج در پایان با اشاره به چمن مرغوب ورزشگاه یادگار امام (ره) خاطر نشان کرد: همه چیز عالی است. تنها یکسری نواقص وجود دارد که قطعاً برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/