تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : توریسم و گردشگری
لینک : econews.ir/5x3746767
شناسه : 3746767
تاریخ :
"ساشا سبحانی" به ایران برمی‌گردد؟ اقتصاد ایران: معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه در نامه‌ای به سرپرست وزارت امور خارجه، خواستار پیگیری ویژه استرداد محکوم‌علیه محمدجواد (ساشا) سبحانی از اسپانیا به ایران شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، کاظم غریب‌آبادی؛ معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر در نامه‌ای به سرپرست وزارت امور خارجه، خواستار پیگیری ویژه استرداد محکوم‌علیه محمدجواد (ساشا) سبحانی از اسپانیا به ایران شد.

غریب‌آبادی در این نامه با اشاره به اتهامات ساشا سبحانی، از جمله مشارکت در قمار و شرط‌بندی و فریب نوجوانان ایرانی و سوءاستفاده از کودکان زیر سن قانونی و پولشویی، تصریح کرد: تمامی اطلاعات و اسناد لازم از مدت‌ها قبل از کانال دیپلماتیک برای دولت اسپانیا ارسال شده است، اما متأسفانه تاکنون اقدامی از سوی این کشور انجام نشده است!

دبیر ستاد حقوق بشر در ادامه تأکید کرد: با عنایت به اهمیت پرونده و آثاری که رفتار مجرمانه وی بر امنیت روانی جامعه دارد، موضوع استرداد این متهم در چارچوب همکاری و اصل عمل متقابل، نیاز به پیگیری ویژه دارد.

وی در پایان از سرپرست وزارت امور خارجه درخواست کرد با به‌کارگیری ظرفیت‌های لازم و ویژه، اقدام فوری و جدی در استرداد این متهم فراری و معرفی وی به پیشگاه عدالت به‌عمل آید.

انتهای پیام/+