تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3746756
شناسه : 3746756
تاریخ :
احتمال منتفی شدن انتقال کالاگر به اتلتیکومادرید اقتصاد ایران: پروسه انتقال هافبک انگلیسی تیم فوتبال چلسی به اتلتیکومادرید در آستانه فروپاشی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کانر گالاگر که پیش از این با باشگاه اتلتیکومادرید به توافق شخصی رسیده و برای عقد قراردادی پنج ساله راهی مادرید شده بود؛ حالا انتقالش به جمع روخی‌بلانکو در آستانه منتفی شدن است. فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشاس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا در این خصوص خبر داد؛ معامله انتقال کالاگر 24 ساله به اتلتیکو به دلیل اختلاف نظر طرفین در رقم انتقال این بازیکن، در آستانه به هم خوردن است.

رومانو مدعی شد؛ مدیران باشگاه چلسی از کالاگر خواسته‌اند تا به لندن بازگردد و در نظر دارند امروز (سه‌شنبه) پروازی را برای او به منظور بازگشت به انگلیس رزرو کنند. این انتقال اما هنوز به طور کامل منتفی نیست و این هافبک انگلیسی که تست‌های پزشکی اتلتیکومادرید را پشت سر گذاشته هنوز این شانس را دارد که به جمع شاگردان دیه‌گو سیمئونه ملحق شود. چلسی همه معامله‌ها از جمله معامله به خدمت گرفتن ژوائو فلیکس از اتلتیکو را جدا از هم می‌بیند.

روزنامه «دیلی تلگراف» انگلیس هم در این باره گزارش داد؛ کانر کالاگر که حالا پنج روزی می‌شود در هتلی در شهر مادرید به سر می‌برد و به طور انفرادی برای حفظ آمادگی‌اش تمرین می‌کند، در صورتی که دو باشگاه اتلتیکومادرید و چلسی برسر رقم انتقال این بازیکن به جمع روخی‌بلانکو به توافق نرسند، او باید به لندن بازگردد.

طبق این گزارش؛ اتلتیکومادرید برای نهایی کردن انتقال این هافبک انگلیسی باید رقم پیشنهادی خود را افزایش دهد، این در حالی است که چلسی برای موافقت با جدایی کالاگر 45 میلیون پوند تضمیمن شده می‌خواهد که با بند پاداش‌ها می‌تواند تا 55 میلیون پوند برسد.

کانر گالاگر که به دلیل حاضر نشدن به تمدید قراردادش در لیست فروش چلسی قرار گرفته، از سال 2019 در عضویت این باشگاه است و در این مدت به طور قرضی برای تیم‌هایی همچون سوانزی، وست‌برومویچ و کریستال‌پالاس بازی کرد.  هافبک تیم ملی فوتبال انگلیس تاکنون در 95 بازی برای آبی‌پوشان لندنی به میدان رفته و آمار 10 گل‌زده و 10 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

در سوی دیگر باشگاه اتلتیکومادرید شب گذشته (دوشنبه) به طور رسمی با عقد قراردادی 6 ساله خولین آلوارس را از اتلتکومادرید به خدمت گرفت. این مهاجم آرژانتینی در انتقالی به ارزش 75 میلیون یورو بعلاوه 20 میلیون یورو بند پاداش‌ها از منچسترسیتی جدا شد تا زیر نظر هموطنش یعنی دیه‌گو سیمئونه به فوتبالش ادامه دهد.

انتهای پیام/