تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3746727
شناسه : 3746727
تاریخ :
جوکوویچ: طلای المپیک بزرگترین دستاورد ورزشی من است اقتصاد ایران: نواک جوکوویچ درباره استقبال ویژه مردم صربستان از او و کسب مدال طلای المپیک ۲۰۲۴ صحبت کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از کوریر صربستان؛ نواک جوکوویچ، برنده 24 گرنداسلم احساسات خود را از استقبال مردمی در بلگراد در بالکن کاخ قدیمی به اشتراک گذاشت.

نواک جوکوویچ گفت:  این استقبال ویژه بود. وقتی مدال‌های المپیک را با بهترین ورزشکاران صرب که قلب خود را به صربستان دادند،، جشن می‌گیرید، لذت‌بخش است. هواداران نمی‌دانند که چقدر به ما انگیزه می‌دهند تا بهتر شویم. ما حمایت آنها را احساس می‌کنیم و چنین لحظه‌هایی برای یک عمر به یاد می‌آیند. هر بار که پا به این بالکن می‌گذارم، آن را رویایی می‌دانم.

نواک جوکوویچ که برای نخستین بار در دوران حرفه‌ای خود مدال طلای المپیک را در پاریس کسب کرد، اظهار داشت: طلای مورد انتظار. در این فصل بدون عنوان به المپیک آمدم، مصدومیت داشتم. خیلی‌ها به کیفیت تنیس من شک داشتند. تعداد کمی از مردم فکر می‌کردند که من مدعی طلای المپیک هستم، اما من پنهانی باور کردم. می‌دانستم که این می‌تواند آخرین شانس من برای کسب طلا باشد. این یکی از بهترین تورنمنت‌های من بود و یک ست را نباختم. حمایت مردم را احساس کردم. اگر قرار بود این اتفاق بیفتد، الان این اتفاق می‌افتاد. بدون تواضع کاذب، این بزرگترین دستاورد ورزشی من است و من با افتخار این طلا را برای صربستان به گردن آویختم.

انتهای پیام/