تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3746709
شناسه : 3746709
تاریخ :
سیمایی صراف امروز به سوالات کمیسیون آموزش پاسخ می‌دهد اقتصاد ایران: سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اولین حضور گزینه پیشنهادی علوم تحقیقات و فناوری در این کمیسیون را تشریح کرد و گفت که وی در جلسه امروز به سوالات تخصصی اعضای کمیسیون پاسخ می‌دهد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، حسین سیمایی صراف گزینه پیشنهادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری روز گذشته با حضور در برخی از کمیسیون‌های تخصصی مجلس از جمله کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی برنامه‌های خود را برای اعضای این کمیسیون تشریح کرد. 

 

به گفته اعضای کمیسیون آموزش وی روز گذشته بیشتر سوالات نمایندگان را شنید و امروز قرار است ضمن تشریح برنامه‌های خود به سوالات مطرح شده پاسخ دهد.

احسان عظیمی راد، سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس درباره این جلسه به خبرنگار گروه دانشگاه تسنیم گفت: گزینه پیشنهادی وزارت علوم تحقیقات و فناوری عصر روز گذشته با حضور در کمیسیون آموزش اولین نشست خود را با اعضا کمیسیون برگزار کرد و امروز نیز با حضور وی دومین جلسه بررسی گزینه پیشنهادی وزارت علوم در این کمیسیون مجلس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نقش و جایگاه مهم کمیسیون آموزش در حوزه آموزش عالی و نگاه تخصصی این کمیسیون به گزینه وزارت پیشنهادی علوم گفت: جلسه روز گذشته بیشتر جلسه آشنایی با دکتر سیمایی صراف بود و ایشان نیز به ارائه روزمه و سوابق خود پرداختند.

این نماینده مجلس افزود: در جلسه دیروز بخشی از دیدگاه‌های گزینه پیشنهادی علوم درباره آموزش عالی اعلام و برخی از همکاران کمیسیون نیز درباره وزارت علوم و آموزش عالی سوالات تخصصی را مطرح کردند که قرار شد دکتر سیمایی صراف در جلسه امروز به این سوالات پاسخ دهند و نکات کلیدی و برنامه‌های اساسی خود در حوزه آموزش عالی را برای اعضای کمیسیون آموزش تشریح کنند.

عظیمی راد تاکید کرد: نظر نهایی کمیسیون آموزش درباره گزینه پیشنهادی علوم بعد از جلسه نهایی با دکتر سیمایی صراف اعلام می‌شود.

به گزارش تسنیم، صبح روز یکشنبه 21 مردادماه، اسامی وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم به صحن علنی مجلس شورای اسلامی تقدیم شد. براساس آئین‌نامه داخلی مجلس، نمایندگان یک هفته برای بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی در کمیسیون‌های تخصصی فرصت دارند و بعد از آن مجلس باید در جلسات متوالی در صحن علنی وارد بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی شود.

انتهای پیام/