تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3746706
شناسه : 3746706
تاریخ :
درگیری‌های مسلحانه در کرانه باختری اقتصاد ایران: منابع خبری فلسطین از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به کرانه باختری و درگیری مسلحانه با نظامیان اشغالگر خبر داده و اعلام کردند که در پی آن یک جوان فلسطینی به شهادت رسیده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، منابع خبری فلسطین امروز سه‌شنبه از شهادت یک جوان فلسطینی به نام «معتز صرصور» در حمله بامداد امروز نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر رام الله خبر دادند.

منابع مذکور افزودند که در پی شهادت این جوان فلسطینی، جنبش دانشجویی دانشگاه بیرزیت در کرانه باختری اعلام اعتصاب سراسری کرد.

کرانه باختری , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , فلسطین ,

منابع خبری فلسطین همچنین از درگیری مسلحانه رزمندگان مقاومت فلسطین با نظامیان رژیم صهیونیستی پس از یورش به اردوگاه عسکر قدیم در شرق نابلس خبر دادند. گزارش‌ها حاکی است که رزمندگان مقاومت در مسیر نظامیان اشغالگر اسرائیلی یک بمب قوی منفجر کردند.

سرایا القدس-  گردان نابلس اعلام کرد که رزمندگان فلسطینی در اردوگاه عسکر وارد رویارویی شدیدی با اشغالگران رژیم صهیونیستی شده و آن‌ها را در این منطقه به گلوله بستند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، در درگیری‌های این منطقه دو جوان به وسیله نظامیان رژیم صهیونیستی ربوده شده و یک نفر نیز زخمی شده است.

تخریب خانه 2 اسیر فلسطینی در کرانه باختری

نظامیان اشغالگر اسرائیلی بامداد امروز سه‌شنبه به شهرهای رام الله و بیره در کرانه باختری یورش برده و خانه دو اسیر فلسطینی را منفجر کردند. صهیونیست‌ها در شهر بیره منزل اسیر خالد الخاروف و در محله الطیره در شهر رام الله نیز منزل اسیر ایسر البرغوثی را منفجر کردند.

.

انتهای پیام/