تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3746695
شناسه : 3746695
تاریخ :
زائران اربعین استان بوشهر با ۱۳۷ اتوبوس به مرز شلمچه رفتند اقتصاد ایران: بوشهر- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: تاکنون زائران اربعین استان بوشهر با ۱۳۷ اتوبوس به مرز شلمچه رفته‌اند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، عباس فرامرزی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سه هزار و ۶۷۲ زائر اربعین حسینی تا روز گذشته با ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابه‌جا شدند.

وی با اشاره به شروع طرح سراسری جابجایی زائران اربعین حسینی از ۱۶ مرداد افزود: جابجایی زائران استان به مرز شلمچه در قالب ۱۳۷ سفر (سرویس) صورت گرفته و این روند تا ۱۶ شهریور ادامه دارد.

فرامرزی اظهار داشت: در پایانه‌های مسافری استان میز خدمت و دفتر کارشناسان این اداره کل فعال است و تلاش می‌شود تمهیدات لازم را برای خدمات دهی مطلوب به زائران اربعین حسینی فراهم کنیم.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر خاطرنشان کرد: طی سال گذشته قریب ۳۵ هزار زائر اربعین حسینی در استان با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی به مرز شلمچه اعزام شدند.

وی بیان کرد: امسال نیز برای جابه‌جایی مسافران، ۳۰۰ دستگاه اتوبوس پیش‌بینی شده است و راهداری آمادگی لازم را در این زمینه دارد.