تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3746692
شناسه : 3746692
تاریخ :
روابط عمومی های استان تهران علاوه بر سواد رسانه‌ای کنشگرا باشند اقتصاد ایران: ری- مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران بر ضرورت برخورداری روابط عمومی ها از سواد رسانه ای تاکید کرد و گفت: کنشگرایی در این حوزه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صائبی صبح سه شنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران شهرستان ری که در شهرداری باقرشهر برگزار شد، با اشاره به اینکه شهرستان ری از نظر تنوع رسانه بسیار فعال و کوشا است اظهار کرد: اصحاب رسانه این شهرستان از بازوان استانداری تهران محسوب می‌شوند.

وی در ادامه به نقد منصفانه عملکرد مسؤولان نیز اشاره کرد و گفت: در شهرستان ری خبرنگاران با توجه به رسانه‌های فعال و متنوعی که در اختیار دارند، اقدامات ارزشمند و شایسته‌ای نیز دارند.

صائبی با اشاره به تشکیل چندین نشست خبری با رسانه‌ها در شهرداری باقرشهر در دوره مدیریت شهری فعلی گفت: درخواست شهردار از رسانه‌ها برای ارائه انتقادات، نکات و نظرات بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است و این نشانگر این موضوع است که شهردار تنها متمرکز بر شهرداری نبوده و علاوه بر شهرداری در توسعه و شکوفایی شهر نیر اقدامات ارزشمندی داشته است.

وی ادامه داد: شهردار باقرشهر به واسطه تنوع زیاد در خدمات ارائه شده، در آینده توقع زیادی از شهرداری‌ها ایجاد خواهد کرد.

صائبی ابراز داشت: اتفاقات حوزه عمرانی و ورزشی باقرشهر بسیار قابل توجه و قابل مقایسه با خدمات ارائه شده در سطح شهر تهران و شهرداری تهران است که انعکاس این خدمات بر عهده خبرنگاران و اصحاب رسانه است.

صائبی افزود: در دستگاه‌ها و ادارات و جایگاه‌هایی موفق هستیم که مدیران و مسئولان ما سواد رسانه‌ای داشته باشند، زیرا که بر این اساس است که مدیر می‌تواند روابط عمومی را درک کرده و همراه این واحد باشد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران بر ضرورت برخورداری روابط عمومی‌ها از سواد رسانه‌ای تاکید کرد و گفت: کنشگرایی در این حوزه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.