تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3746673
شناسه : 3746673
تاریخ :
چین: اسرائیل به خواسته‌های جامعه بین‌المللی گوش دهد اقتصاد ایران: سخنگوی وزارت خارجه چین ضمن انتقاد از حمله رژیم صهیونیستی به دلیل حمله به یک مدرسه در غزه ، هرگونه اقدام علیه غیرنظامیان را به شدت محکوم کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، لین جیان، سخنگوی وزارت امور خارجه چین، در نشستی خبری و در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر موضع چین نسبت به حمله رژیم صهیونیستی به یک مدرسه در غزه گفت: ما نگرانی جدی نسبت به تلفات زیاد غیرنظامیان در نوار غزه بر اثر اقدامات نظامی اسرائیل داریم. ما هرگونه اقدام که منجر به آسیب رساندن به غیرنظامیان می‌شود را محکوم کرده و مخالف هرگونه نقض قوانین بین‌المللی بشر دوستانه هستیم.

دفتر رسانه‌ای جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ارتش اسرائیل چندی پیش مدرسه‌ای را در شهر غزه بمباران کرد که در نتیجه آن بیش از 100 نفر شهید و ده‌ها نفر زخمی شدند.

وی ادامه داد: ما از اسرائیل می‌خواهیم که به طور جدی به خواسته‌های جامعه بین‌المللی گوش فرا داده و فوراً آتش‌بس اعلام کند. اسراییل همچنین باید از غیرنظامیان به طور کامل محافظت کرده و از تشدید بیشتر تنش‌های منطقه‌ای جلوگیری کند.

لین جیان در آخر تاکید کرد: جامعه بین‌المللی باید برای کاهش و پایان دادن به فاجعه انسانی در غزه تلاش بیشتری انجام دهد.

انتهای پیام/