تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3746672
شناسه : 3746672
تاریخ :
روزنامه صهیونیست: نتانیاهو و گالانت به هم «مشت و لگد» پرت می‌کنند اقتصاد ایران: یک روزنامه صهیونیستی گسترش تنش و اختلاف میان نخست وزیر رژیم صهیونیستی و وزیر جنگ وی را به پرتاب مشت و لگد به یکدیگر تشبیه کرده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در گزارشی با اشاره به گسترش تنش میان سرکردگان رژیم صهیونیستی نوشت که درگیری‌ها تنها بین حماس و تل‌آویو نیست، بلکه در داخل تل‌آویو نیز دنبال می‌شود.

این گزارش تاکید کرد که تنش گسترده‌ای بین بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و یواف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی وی وجود دارد و آنها در حالی که همه مردم سرزمین‌های اشغالی نظاره‌گر هستند، «مشت و لگد» به هم پرت می‌کنند.

این گزارش همچنین تاکید کرد: اختلافات اینچنینی خسارت‌های زیادی به دنبال دارد و باعث از بین رفتن پایداری ملی و اجتماعی می‌شود. این در حالی است که شرایط کنونی بیشترین حد نیاز به همبستگی و بسیج عمومی را دارد، اما به نظر می‌رسد گالانت و اعتقادی به این مسائل ندارند.

یوآف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، دیروز نیز بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم را به باد انتقاد گرفت و گفت: آن‌هایی که بر طبل جنگ می‌کوبند، پشت درهای بسته از خود شجاعت نشان نمی‌دهند.

گالانت همچنین گفت سخن گفتن از پیروزی مطلق در جنگ گزافه‌گویی و بی‌معنی است. او پیشتر نیز نتانیاهو را در تاخیر دستیابی به توافق تبادل اسرا مقصر دانسته بود.

دفتر نتانیاهو اما بلافاصله به اظهارات گالانت واکنش نشان داد و گفت وقتی گالانت اظهاراتی علیه اسرائیل ایراد می‌کند، به فرصت‌های دستیابی به توافق آتش‌بس و تبادل اسرا لطمه می‌زند.