تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3746634
شناسه : 3746634
تاریخ :
فلیک: بازی‌های دوستانه بهترین زمان برای باختن است اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال بارسلونا باخت شاگردانش برابر موناکو در آخرین بازی دوستانه پیش فصل را اتفاقی مثبت قلمداد کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بارسلونا شب گذشته (دوشنبه) در تک بازی سنتی جام خوان گامپر که هر ساله خود میزبان آن است، با نتیجه 3 بر صفر مغلوب موناکو شد و به این ترتیب با یک شکست سنگین به استقبال فصل جدید لالیگا رفت که از جمعه هفته جاری آغاز می‌شود. این بازی برای بارسلونا به جز شکست اتفاقات ناگوار دیگری هم داشت که مهمترین‌شان خروج دو ستاره کلیدی تیم، روبرت لواندوفسکی و ایلکای گوندوگان از زمین بازی به دلیل مصدومیت بود.

در شرایطی که حال و هوای بارسایی‌ها پس از تساوی‌های اخیرشان برابر میلان و منچسترسیتی و از همه مهمتر فتح ال‌کلاسیکو در دیدارهای دوستانه پیش فصل مثبت بود و هواداران‌شان امیدوارانه انتظار شروع فصل را می‌کشیدند، باخت سنگین در دیداری که شاید پیش‌نمایشی از آرایش و عیار واقعی آبی‌و‌اناری‌ها برای فصل جدید بود، سایه تردید را روی تیم هانسی فلیک انداخت. با این حال سرمربی آلمانی بارسلونا سعی در مثبت جلوه دادن این اتفاق داشت.

 

فلیک گفت: از توانایی‌های تیمم آگاهم. این بازی همیشگی ما نبود. خوب بازی نکردیم اما در بازی بعدی مقابل والنسیا قطعاً تیمی متفاوت را خواهید دید. مطمئنم که عملکردی متفاوت را از ما خواهید دید. برای باختن، همین بازی‌‌های دوستانه بهترین زمان هستند. بهتر است اینجا ببازیم تا در طول فصل. می‌دانم که قبول باخت 3 بر صفر برای هواداران آسان نیست اما با این حال جو ورزشگاه مونتجوئیک عالی است. سرعتی بازی می‌کنیم و واکنش هواداران هم عالی بود. بنابراین کاری که باید انجام دهیم تحریک احساسات آنها در زمین بازی است. مقابل موناکو هم فرصت پیش افتادن از حریف را داشتیم که در آن صورت داستان بازی کاملاً متفاوت می‌شد.

سرمربی بارسلونا افزود: در نیمه اول سرعت بازی‌مان در حدمطلوب نبود. سرعت و پاسکاری‌ بازیکنان به خوبی بازی‌های خوبی نبود. خیلی توپ لو دادیم و در کل بر بازی کنترل نداشتیم و موناکو رفته رفته توانست بر اوضاع مسلط شود. در نیمه دوم بهتر شدیم اما یک اشتباه سبب شد گلی دیگر دریافت کنیم و زمینه‌ساز این نتیجه سنگین شد. قطعاً بهتر از اینها می‌توانیم بازی کنیم. پنج روز فرصت داریم تا برای بازی برابر والنسیا آماده شویم و اطمینان دارم که شنبه هفته آینده بهتر از این خواهیم بود.

انتهای پیام/