تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3746599
شناسه : 3746599
تاریخ :
نواقص پروژه‌های هفته دولت در شهرستان دیلم رفع شود اقتصاد ایران: بوشهر- معاون عمرانی فرماندار دیلم گفت : مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان دیلم ، پروژه‌های افتتاحی و اجرایی در هفته دولت امسال این شهرستان را بازدید میدانی و نواقص را مرتفع کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمود پور داوودی صبح سه شنبه در نشست با اعضای ستاد بزرگداشت هفته دولت با دستورکار بررسی برنامه‌ها و پروژه‌های هفته دولت افزود: امسال پروژه‌های بسیار خوبی برای بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی در هفته دولت در این شهرستان در نظر گرفته شده است که امیدواریم با افتتاح و اجرای آنها، در زمینه اشتغال و حل مسائل اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها گام‌های مؤثری برداشته شود.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت اظهار داشت: مسئولان ادارات در آماده سازی پروژه‌های هفته دولت نظارت مداوم داشته باشد و در هر بازدید، گزارش خود را به فرمانداری ارائه کنند.

وی افزود: همه پروژه‌های مهم در قالب شهرستانی، استانی و ملی که در سطح این منطقه در هفته دولت افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود به کمیته‌های مربوطه و دبیرخانه ستاد بزرگداشت هفته دولت اعلام تا در دفترچه گنجانده شوند.

پورداوودی بیان کرد: جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دولت بر حسب ضرورت به طور مستمر تشکیل خواهد شد تا هماهنگی لازم ایجاد شود.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی مناسب عملکردهای ادارات و نهادها، گفت: همه کمیته‌ها برای ثبت و گزارش فعالیت‌های خود با دبیرخانه و کمیته اطلاع رسانی هفته دولت همکاری لازم را داشته باشد.

معاون عمرانی فرماندار دیلم ادامه داد: امسال اعتبار خوبی برای همه ادارات در شهرستان دیلم در نظر گرفته شده است و امیدواریم با همکاری و همراهی همه دستگاه‌ها و وحدت و همدلی، تحول اساسی را شاهد باشیم.