تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3746580
شناسه : 3746580
تاریخ :
رویداد«سفیر»برای بانوان قزوینی حاضر در پیاده‌روی اربعین برگزار شد اقتصاد ایران: قزوین- معاون بانوان ستاد مردمی اربعین گفت: رویداد سفیر با هدف پرداختن به نقش زنان در حماسه بزرگ اربعین برگزار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مرضیه سادات بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رویداد رسانه‌ای «سفیر» به همت معاونت بانوان ستاد مردمی اربعین و همکاری ستاد امور بانوان سراج قزوین برگزار شد و در آن روایتگری و تجربه نگاری در قالب‌های مختلف رسانه‌ای از جمله عکس، فیلم و متن آموزش داده شد.

معاون بانوان ستاد مردمی اربعین بیان کرد: هدف از برگزاری رویداد «سفیر» این است که روایت حضوربانوان در پیاده روی اربعین در بخش‌های مختلف خادمی، موکب داری و یا زائر نمود پیدا کند و مخاطبین کارگاه آموزشی این رویداد نیز خادمین و زائرین خانم از مجموعه مختلف بودند.

وی افزود: این رویداد با حضور اساتید قزوینی در حوزه‌های مختلف سوژه یابی، آموزش عکاسی با موبایل و استفاده از اپلیکیشن‌های کاربردی برای تولیدات رسانه‌ای برگزار شد.

این مسؤول مطرح کرد: شعار اربعین سال جاری کربلا طریق الاقصی است که ما امیدواریم با نگاه و روایت زنانه نسبت به جایگاه زنان در اتفاقات مهم تاریخ از جمله غزه گام‌های مؤثری برداریم.

بابایی در پایان بیان کرد: امیدواریم بانوانی که در این رویداد شرکت می‌کنند سفیرانی برای همایش بزرگ اربعین بوده و بتوانند نقش بانوان را در این حماسه بزرگ به شکل صحیح و اثرگذار مطرح کنند و جاذبه مسیر را با قلم و روایت خود ماندگار کنند.