تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3746573
شناسه : 3746573
تاریخ :
2 کشته بر اثر تصادف بامداد امروز در محور نهبندان -بیرجند اقتصاد ایران: بیرجند- رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت: بامداد امروز برخورد یک دستگاه کامیون ایسوزو با یک دستگاه تریلی اسکانیا در محور نهبندان گردنه آخوند شفیع 2 کشته برجای گذاشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا رضایی صبح سه شنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: ساعت ۳۲ دقیقه بامداد امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر ۳۰ محور نهبندان-بیرجند گردنه آخوند شفیع بلافاصله مأموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان داشت: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه کامیون ایسوزو با یک دستگاه تریلی اسکانیا برخورد کرده است که بر اثر این حادثه رانندگی، راننده کامیون ایسوزو در دم کشته و سرنشین خودرو نیز مصدوم شده که پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد.

سرهنگ رضایی با بیان اینکه علت تصادف توسط کارشناسان پلیس راه، در دست بررسی است تصریح کرد: رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.