تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3746572
شناسه : 3746572
تاریخ :
افزایش عرضه بنزین در جایگاه‌های سوخت خراسان جنوبی اقتصاد ایران: بیرجند- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به افزایش مسافرت‌ها و پیک مصرف سوخت در ماه‌های شهریور و مهر گفت: عرضه بنزین در جایگاه‌های سوخت استان افزایش می‌یابد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا طالبی شامگاه دوشنبه در کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: به دلیل اینکه در شهریورماه با پیک مصرف سوخت مواجه هستیم و نمی‌خواهیم مردم با مشکل مواجه شوند لذا عرضه بنزین در جایگاه‌ها افزایش خواهد یافت.

وی گفت: از یک سال و نیم قبل تاکنون به دلیل اقدامات پیشگیرانه خوب، مشکل خاصی در جایگاه‌های سوخت نداشتیم لذا قاچاق سوخت نداریم یا به حداقل رسیده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به ذخایر مطلوب بنزین در استان، تصریح کرد: کارت‌های آزادی که برای سوخت گیری ۲۰ لیتر در یک نوبت در اختیار مردم قرار می‌گرفت نیز به ۳۰ لیتر افزایش پیدا می‌کند.

طالبی با بیان اینکه مردم می‌توانند ذخیره ماهانه ۶۰ لیتری کارت‌های شخصی خود را در یک مرحله استفاده کنند، ادامه داد: در هر کارت شخصی ۱۰۰ لیتر بنزین هم با قیمت سه هزار تومان شارژ و ذخیره می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه از این طریق هم مردم می‌توانند ۶۰ لیتر بنزین را به طور کامل استفاده کنند، افزود: عملیاتی شدن این طرح در جایگاه‌های عرضه بنزین از اوایل شهریورماه در استان خراسان جنوبی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی تأکید کرد: برخورد با افرادی که مبادرت به قاچاق سوخت می‌کنند باید با جدیت دنبال شود و اگر ترحم کنیم روز به روز این پدیده شوم افزایش می‌یابد.