تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3746556
شناسه : 3746556
تاریخ :
آسمان استان سمنان به روی پروازهای اربعین باز شد اقتصاد ایران: سمنان- همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی پروازهای دو فرودگاه شهدای سمنان و فرودگاه شهدای شاهرود به روی پروازهای نجف اشرف بازگشایی می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، پروازهای فرودگاه‌های بین‌المللی شاهرود و سمنان همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی بار دیگر از سر گرفته خواهد شد گفته می‌شود چهار پرواز یعنی دو پرواز رفت و برگشت فعلاً به صورت قطعی در این دو فرودگاه انجام خواهد شد.

معاون استاندار سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با توجه به استقبال سال‌های قبل زائران اربعین از پروازها، از بیست و هفتم مرداد مجدداً پروازهای اربعین فرودگاه‌های سمنان و شاهرود را خواهیم داشت، گفت: این پروازها برای تسهیل در انتقال زائران اربعین استان صورت گرفته است.

محمد حمیدی افزود: هر دو پرواز رفت و برگشت فرودگاه‌های بین‌المللی شاهرود و سمنان با هواپیمای ۱۵۰ نفره و متوسط بوئینگ ۷۳۷ انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه بلیط پروازهای مذکور هم اکنون در حال فروش است، تاکید کرد: قیمت مصوب پروازهای اربعین برای این پروازها لحاظ شده است.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه نخستین پرواز به نجف از فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود روز بیست و هفتم مرداد ماه صورت می‌گیرد، گفت: این پرواز دوم شهریور باز خواهد گشت.

حمیدی با بیان اینکه نخستین پرواز فرودگاه بین‌المللی شهدای سمنان یز روز بیست و هشتم مرداد ۱۴۰۳ انجام می‌شود، گفت: بازگشت این پرواز روز سوم شهریورماه به مقصد سمنان خواهد بود.

گفتنی است تمام این پروازها به فرودگاه نجف اشرف خواهد بود. همچنین احتمالاً پروازهای دوم و حتی سومی نیز از فرودگاه‌های استان سمنان صورت گیرد که در صورت قطعی شدن اعلام خواهد شد. چندی قبل نماینده شاهرود و میامی در مجلس از اعمال سه پرواز خبر داده بود و طبق اطلاعات به دست آمده احتمالاً تعداد پروازهای اربعین استان بیشتر نیز خواهد بود.