تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3746512
شناسه : 3746512
تاریخ :
حواشی پرسروصداترین طلاق فوتبال جهان! اقتصاد ایران: آلوارو موراتا، ستاره فوتبال اسپانیا و همسرش آلیس کامپلو اعلام کردند که از یکدیگر جدا شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: آلوارو موراتا، ستاره فوتبال اسپانیا و همسر مدلش آلیس کامپلو پس از هفت سال زندگی مشترک و داشتن چهار فرزند، تصمیم به جدایی گرفتند. این زوج که تا همین چند هفته پیش تصویری از یک خانواده کامل و خوشبخت را به نمایش می‌گذاشتند، با انتشار پیام‌هایی جداگانه در اینستاگرام، این خبر شوکه‌کننده را اعلام کردند.

موراتا در پیام خود نوشت: «پس از مدتی تفکر، آلیس و من تصمیم گرفتیم مسیرمان را از هم جدا کنیم. رابطه ما فوق‌العاده بود و با احترام متقابل همراه بود. ما بسیار یکدیگر را دوست داشتیم و به هم کمک کردیم.»

آلیس کامپلو نیز در صفحه اینستاگرام خود با بیش از سه میلیون دنبال‌کننده، با انتشار پیامی احساسی این جدایی را تأیید کرد. او نوشت: «این سخت‌ترین تصمیم زندگی ماست. می‌خواهم روشن کنم که هیچ شخص سومی یا بی‌احترامی‌ای از طرف هیچ‌کدام از ما وجود نداشته است. من فقط می‌توانم بگویم که در این هشت سال، فردی در کنارم بوده است که جز اولویت قرار دادن من، مراقبت از من و احترام گذاشتن به من کاری نکرده است.»

حواشی پرسروصداترین طلاق فوتبال جهان!

این زوج در سال 2017 در ایتالیا با یکدیگر ازدواج کردند. آشنایی آن‌ها از طریق اینستاگرام و زمانی آغاز شد که موراتا در یوونتوس تورین بازی می‌کرد.

با وجود اینکه این زوج همیشه در انظار عمومی تصویر یک زوج عاشق را به نمایش می‌گذاشتند، اما اکنون با جدایی از یکدیگر، بسیاری از طرفداران و رسانه‌ها را شوکه کرده‌اند. آلیس کامپلو در این باره گفت: «نمی‌خواهم فکر کنید که همه چیزهایی که در عکس‌های اینستاگرام از ما نشان داده شده دروغ است. اما زمانی فرا می‌رسد که سوءتفاهم‌های زیادی جمع می‌شوند و همه چیز به تدریج خراب شده و منفجر می‌شود. ما همیشه به یکدیگر قول دادیم که به خاطر همه چیزهایی که تجربه کرده‌ایم، هرگز به نقطه‌ای نرسیم که به یکدیگر آسیب بزنیم یا سمی شویم و قبل از وقوع این اتفاق همه چیز را تمام کنیم و این همان چیزی است که اتفاق افتاده است.»

کامپلو در ماه آوریل در پادکستی درباره جدایی گفت: «فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد، زیرا ما خیلی با هم عوض شدیم، خیلی کوچک بودیم و با هم رشد کردیم که نمی‌توانم حتی یک ثانیه او را بدون خودم تصور کنم. و من هم نمی‌توانم خودم را بدون او تصور کنم. این چیزی منحصر به فرد است.»

این جدایی در حالی اتفاق می‌افتد که موراتا به تازگی با باشگاه میلان قرارداد بسته است.

خبر جدایی این زوج که به عنوان یکی از زوج‌های رویایی فوتبال شناخته می‌شدند، در رسانه‌های ورزشی و اجتماعی بازتاب گسترده‌ای داشته است.