تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3746467
شناسه : 3746467
تاریخ :
انتخابات کهگیلویه سالم برگزار شد/ خود را فدای اشخاص نمی کنم اقتصاد ایران: دهدشت_ فرماندار کهگیلویه گفت: شیوه برگزاری انتخابات مجلس سالم بود و در مسیر حفظ سلامت و دفاع از آن استوار ایستادیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمزه محقق زاده در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان به بررسی روند ورود خود به فرمانداری و مسائل مربوط به انتخابات اخیر پرداخت و افزود: به قاطعیت از سلامت و شفافیت برگزاری انتخابات دفاع می‌کنم.

وی با اشاره به چگونگی انتخابش به عنوان فرماندار گفت: ورود من به فرمانداری دهدشت به پیشنهاد استاندار و مسؤولین مرتبط انجام شد.

فرماندار کهگیلویه در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر شفافیت و شبهات ایجاد شده در انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: من به عنوان یک پاسدار، همواره برای برگزاری انتخاباتی سالم تلاش کرده‌ام و هیچگاه خود را فدای اشخاص نخواهم کرد.

محقق زاده با تاکید بر اهمیت امنیت و شفافیت در برگزاری انتخابات افزود: هیچ انتخاباتی به سلامت انتخابات کهگیلویه نبود.

وی افزود: نظارت‌های شورای نگهبان و سازمان‌های امنیتی به صورت محسوس و نامحسوس در سطوح مختلف اعمال شد و از این شیوه برگزاری انتخابات دفاع می‌کنم.

وی با اشاره به برخی از شبهات و چالش‌های پیش‌آمده در انتخابات گفت: در خرداد ماه قصد داشتم به این شبهات پاسخ دهم، اما به دلیل حادثه شهادت رئیس‌جمهور و مسائل دیگر و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری این امر به تعویق افتاد.

ابطال ۵ هزار رأی

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در نهایت، ۵ هزار رأی ابطال شد که ناشی از اشتباهاتی نظیر مهر نزدن تعرفه‌ها از سوی نماینده فرماندار بود.

فرماندار دهدشت همچنین به تلاش‌های خود برای حفظ فضای سالم و بدون سوگیری در انتخابات اشاره کرد و گفت: با بسیاری از افراد دلسوزانه جلسه گذاشتیم و تأکید کردیم که فضا باید بدون سوگیری و بر اساس انصاف مدیریت شود.

محقق زاده تاکید کرد: توازن در بکارگیری نمایندگان در شعب اخذ رأی به طور کامل رعایت شد و هیچ بخش یا شهرستانی بدون نماینده نماند.

وی در پایان تاکید کرد: با وجود همه بداخلاقی‌ها و اوج بی‌انصافی‌های موجود، انتخابات مجلس و ریاست جمهوری در دهدشت با سلامت کامل برگزار شد.

محقق زاده تاکید کرد: من محکم و استوار تا هر زمانی که نیاز باشد، در منصب فرمانداری به کار خود ادامه خواهم داد و از شیوه برگزاری انتخابات و سلامت آن دفاع می‌کنم.