تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3746388
شناسه : 3746388
تاریخ :
۲ نماینده اردبیل مسافر پاریس شدند/ گلبالیست‌ها در تدبیر قهرمانی اقتصاد ایران: اردبیل- رییس هیأت نابینایان و کم‌بینایان استان اردبیل گفت: ۲ گلبالیست اردبیلی عضو تیم ملی برای حضور در پارالمپیک عازم پاریس می‌شوند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، بهزاد سالمی در نشست ورزشکاران اعزامی به پارالمپیک با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، اظهار کرد: حسن جعفری و محمد پرنیا ۲ گلبالیست استان اردبیل تنها نفراتی هستند که از استان اردبیل در قالب تیم ملی عازم پاریس می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش این ۲ بازیکن تیم ملی و سایر اعضای تیم شاهد برافراشته شدن پرچم کشورمان در میدان سخت پارالمپیک باشیم.

رئیس هیأت نابینایان و کم‌بینایان استان اردبیل با اشاره به نارسایی‌ها و مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در هیأت نابینایان و کم‌بینایان بیان کرد: با وجود همه محدودیت‌ها و تنگناها از بین ۶ گلبالیست کشور ۲ نفر از این استان حاضر شده و در آخرین مراحل نام یکی از گلبالیست‌های ما از لیست تیم ملی حذف شد.

سالمی افزود: هیأت ورزشی نابینایان و کم‌بینایان در ۹ رشته ورزشی فعالیت دارد که معتبرترین آن گلبال است و همواره بازیکنان این استان در لیگ‌های کشوری خوش درخشیدند.

وی کمبود سالن اختصاصی برای ورزشکاران نابینا و کم‌بینا را یادآور شد و بیان کرد: ما از وجود اسپانسر بی‌نصیب هستیم و انتظار می‌رود برای کسب موفقیت‌های بیشتر مورد حمایت‌های مادی و معنوی مسئولان استانی و کشوری قرار گیریم.

رئیس هیأت نابینایان و کم‌بینایان استان اردبیل افزود: امیدواریم با توجه مسئولان و مدیران استانی ورزشکاران رشته‌های ورزشی نابینایان و کم‌بینایان به عنوان سرمایه‌های این استان مورد حمایت همه‌جانبه قرار گیرند تا شاهد افتخارآفرینی آنها در میادین جهانی و بین‌المللی باشیم.