تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3746326
شناسه : 3746326
تاریخ :
تسلیت حجت‌الاسلام پورمحمدی در پی درگذشت جواد علی‌اکبریان اقتصاد ایران: دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با صدور پیامی، درگذشت جواد علی‌اکبریان قائم مقام تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) را تسلیت گفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی پورمحمدی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با صدور پیامی، درگذشت جواد علی‌اکبریان قائم مقام تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

و من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه

درگذشت یار و همراه و برادر عزیزم حجت الاسلام جواد علی اکبریان طاب ثراه حادثه‌ای تلخ و دردناک است. او پس از یک عمر مجاهدت و تلاش صادقانه برای اسلام، ایران و انقلاب اسلامی امروز به جوار رحمت الهی کوچ کرد. ما مانده‌ایم و یک جهان خاطره از آن همه رشادت و خلوص و ایثار. (عاش سعیدا و مات سعیدا)

مصیبت جانکاه رحلت این سرباز فداکار و گمنام امام عصر (عج) را به همسر و فرزندان و بستگان گرامیش، خانواده بزرگ دانش آموختگان مدرسه حقانی، دوستان و همکاران او در قوه قضائیه، وزارت اطلاعات، وزارت بازرگانی، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و آستانه مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و بویژه به محضر مقام معظم رهبری صمیمانه تسلیت می‌گویم.

ازخداوند رحمان و رحیم علو درجات و حشر با اولیاء گرامی و اساتید شهیدش، شهیدان بهشتی و قدوسی و صبر و اجر و سعادت برای همه بازماندگان آن عزیز طلب می‌کنم.

مصطفی پورمحمدی