تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3746308
شناسه : 3746308
تاریخ :
بازگشت ترامپ به شبکه اجتماعی ایکس پس از ۳ سال اقتصاد ایران: دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوریخواه در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴، به شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) که وی را تعلیق کرده بود، بازگشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ترامپ امروز دوشنبه با همرسانی یک ویدئو تبلیغاتی از خود با شعار «عظمت را دوباره به آمریکا بازگردانیم» بار دیگر فعالیت خود در ایکس را از سر گرفت.

آخرین پیام ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در ایکس، مربوط به تاریخ 8 ژانویه 2021 پس از ماجرای حمله 6 ژانویه به کنگره آمریکا است.

وی که آن زمان اعتقاد به تقلب در نتیجه انتخابات ریاست جمهوری 2020 داشت، در آخرین پیامش در ایکس نوشته بود که به مراسم تحلیف جو بایدن در روز 20 ژانویه 2021 نخواهد رفت.

توئیتر پیش از آنکه مالکیتش تحت اختیار ایلان ماسک قرار گیرد، به علت جنجال‌های ترامپ بر سر اینکه در انتخابات 2020 تقلب صورت گرفته وی را تعلیق کرده بود.

اما پس از خرید این شبکه اجتماعی توسط ماسک در اکتبر 2022 و تغییر نام آن به ایکس، این سرمایه دار آمریکایی تصمیم گرفت تا حساب ترامپ را به وی بازگرداند.

با این حال پس از این اتفاق هم ترامپ به این شبکه اجتماعی برنگشت تا اینکه در اوت 2023 فقط به اشتراک گذاری یک لینک از یک تارنما به آدرس donaldjtrump.com بسنده کرد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد که ترامپ برای مصاحبه زنده با مالک ایکس به این شبکه اجتماعی بازگشته است.

انتهای پیام/