تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3746305
شناسه : 3746305
تاریخ :
ضرورت تسریع در اجرای طرح های فاضلاب آذربایجان شرقی اقتصاد ایران: تبریز- نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تسریع در اجرای طرح های فاضلاب آذربایجان شرقی تاکید کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرعامل شرکت آبفای استان در جلسه بررسی مشکلات و موضوعات مربوط به آب و فاضلاب با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای تأمین آب پایدار کلانشهر تبریز و سایر شهرها و روستاهای تحت پوشش خدمات شرکت و اقدامات انجام شده گفت: تمهیدات و مطالعات لازم برای آغاز عملیات اجرایی برای تأمین آب پایدار کلانشهر تبریز و سایر شهرها و روستاهای تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب استان در افق طرح با ملحوظ داشتن افزایش جمعیت و در نظر گرفتن توسعه آتی در حال پیگیری است.

محمد خانی در ادامه با اشاره به اعتبارات تخصیص یافته برای اجرای طرح‌های فاضلاب در استان گفت: هم اینک ۱۵ باب تصفیه خانه فاضلاب در استان بهره برداری می‌شود.

وی افزود: چندین تصفیه خانه فاضلاب از جمله مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز، آذرشهر، اسکو و خسروشهر در حال احداث است.

رضا صدیقی نماینده مردم شهرستانهای تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در این جلسه ضمن اشاره به اهمیت و تسریع در اجرای طرح‌های فاضلاب گفت: با توجه به اجرای طرح‌های فاضلاب در افزایش بهداشت عمومی و سالم سازی محیط زیست ضرورت دارد در احداث و بهره برداری این طرح‌ها تسریع شود.