تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3746277
شناسه : 3746277
تاریخ :
تکریم اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر اولویت باشد اقتصاد ایران: سمنان- منتخب اول ششمین دوره شورای اجرایی هلال احمر نگهداشت و تکریم اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر سراسر کشور را یک اولویت دانست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حسام تُنگ روی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه یکی از ارکان جمعیت هلال احمر بر مبنای مقررات موجود در سند تأسیس (اساسنامه) مجمع عمومی بوده که متشکل از اعضای شورای اجرایی شعب و هیأت مدیره استان‌ها خواهد بود، تاکید کرد: منتخبان اعضای جوان، امدادگر (نجات گر) و داوطلبان در تصمیمات مهم جمعیت سهیم خواهند شد و گویی که ویژگی مردم نهادی با این رکن نیز محقق می‌شود.

وی افزود: مبنای قانونی عملکرد اعضا بر محوریت اساسنامه و آئین نامه‌های مصوب جمعیت بوده که در تمامی ارکان آن نمایندگان منتخب اعضا حضور خواهند داشت.

عضو مجمع عمومی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: ماده ۸ اساسنامه، وظایف و اختیارات مجمع عمومی و مجامع استان و شهرستان را تبیین کرده که با دقت در بندهای مصرح آن می‌توان به این نکته مهم رسید که در تمامی امورات کلان جمعیت و موضوعات قانونی و مالی اعضای مجمع عمومی دارای وظایف قانونی هستند.

تنگ روی با بیان اینکه با درایت کافی در راستای اهداف خداپسندانه و بشردوستانه جمعیت گام‌های مؤثری را در راستای تعالی آن بردارند، ابراز کرد: نگهداشت و تکریم اعضای داوطلب جمعیت با عنایت به مأموریت‌های متنوع آن در سطوح داخلی و بین المللی از جمله نکات قابل توجه در شعب و ستادهای جمعیت بوده که بایستی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است در انتخابات ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ امور مجامع جمعیت هلال احمر، حسام تُنگ روی با کسب اکثریت آرا مأخوذه برای چهارمین دوره متوالی عضو اصلی شورای اجرایی شد.