تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3746274
شناسه : 3746274
تاریخ :
کامیون با ۱۸۰ رأس احشام فاقد مجوز در خراسان جنوبی توقیف شد اقتصاد ایران: بیرجند- رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی از کشف ۱۸۰ راس گوسفند فاقد مجوز دامپزشکی در بازرسی از یک دستگاه کامیون خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ یدالله دهقان عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و احشام، مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از کامیون، تعداد ۱۸۰ رأس گوسفند که فاقد هرگونه مجوز دامپزشکی بود را کشف کردند که بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی احشام قاچاق کشف شده بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی افزود: مأموران در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ دهقان از شهروندان درخواست کرد تا در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد قاچاق کالا و احشام، موضوع را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

دستگیری سارق محصولات کشاورزی حین سرقت

وی همچنین از دستگیری سارق محصولات کشاورزی حین سرقت در مزارع کشاورزی شهرستان قاین خبر داد و اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت محصولات کشاورزی در یکی از روستاهای شهرستان قائنات، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.


دهقان افزود: مأموران کلانتری ۱۶ نیمبلوک شهرستان قائنات با انجام اقدامات تخصصی پلیسی یک سارق را در حین ارتکاب سرقت محصولات کشاورزی دستگیر و به کلانتری دلالت دادند.