تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3746233
شناسه : 3746233
تاریخ :
کارگروه جامع مدیریت کیفیت منابع آب استان یزد برگزار شد اقتصاد ایران: یزد- مدیر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای یزد از برگزاری کارگروه جامع مدیریت کیفیت منابع آب استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، ناهید غلام نژاد اظهار کرد: جلسه کارگروه جامع مدیریت کیفیت منابع آب استان با حضور نمایندگانی از شرکت‌های آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب، اداره کل حفاظت محیط زیست، فرمانداری زارچ و شهرداری‌های اشکذر و زارچ برگزار شد.

وی افزود: در ابتدای این جلسه، بازدیدی از محل دفع پسماند، واقع در کیلومتر ۱۶ جاده طبس، انجام شد که در بازدید انجام شده مشاهده شد فاضلاب و پسماند به شیوه کاملاً غیربهداشتی و به صورت تخلیه در محل دفع می‌شود از این رو مقرر شد پس از تهیه گزارش کارشناسی توسط این شرکت و اعلام موضوع، اقدامات قانونی لازم توسط ارگان‌های ذیصلاح در خصوص رفع آلودگی صورت پذیرد.

وی همچنین اظهار کرد: در ادامه اعضای حاضر در جلسه به مشکلات ایجاد شده بر اثر بالا زدن زه آب در شهرک‌های صنعتی ولیعصر زارچ و نیکوی اشکذر اشاره کردند و مقرر شد به منظور رفع مشکلات موجود ضمن تهیه گزارش کارشناسی مشترک در خصوص منشایابی زه آب، طرح‌های مطالعاتی لازم توسط شهرداری زارچ تهیه و جهت اظهار نظر به سایر ارگان‌ها ارسال شود.