تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3746232
شناسه : 3746232
تاریخ :
حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد گندم استان قزوین در بخش بشاریات تولید می‌شود اقتصاد ایران: قزوین- بخشدار بشاریات با بیان اینکه بشاریات یکی از قطب‌های کشاورزی استان قزوین است، گفت: حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد گندم استان قزوین در بخش بشاریات تولید می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن موسوی ظهر دوشنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه استان قزوین رسانه‌ها را حلقه واسطه بین مردم و حاکمیت دانست و اظهار کرد: رسانه‌ها گوش شنوای مردم و در نهایت زبان رسای مردم برای انعکاس مشکلات مردم هستند.

وی با بیان اینکه در جنگ روایت و رسانه قرار داریم و تأثیر یک خبر گاهی از یک موشک بیشتر است، افزود: رسانه‌ها در خط مقدم جبهه جهاد تبیین قرار دارند.

بخشدار بشاریات ادامه داد: بیش از ۲۷ روستا در بخش بشاریات وجود دارد و جمعیت این بخش نیز بیش از ۲۰ هزار نفر است.

وی با بیان اینکه بشاریات یکی از قطب‌های کشاورزی استان قزوین است، ادامه داد: حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد گندم استان قزوین در بخش بشاریات تولید می‌شود.

موسوی با بیان اینکه توجه به مناطق کم برخوردار و محروم در دولت سیزدهم از حرف خارج شده و به‌صورت عینی در میدان آن را دیدیم، عنوان کرد: امتیازاتی که در دولت سیزدهم به روستاها تزریق شد در دولت‌های قبل پیش از این بی‌سابقه بود.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم بیش از ۴۰ کیلومتر از راه‌های روستایی این بخش بازسازی و مرمت شد، یادآور شد: از ظرفیت مشارکت‌های اجتماعی واحدهای صنعتی در این بخش برای توسعه بخش استفاده شده است.

شهرام اکبری شهردار خاکعلی نیز در این نشست با بیان اینکه بیش از ۷۰ هزار متر مربع در سه سال گذشته در این شهر آسفالت‌ریزی شده است، اظهار کرد: هیچ کوچه دارای سکنه خالی در شهر خاکعلی نداریم.

وی با بیان اینکه بودجه این شهرداری از ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ به ۲۳ میلیارد در سال ۱۴۰۲ رسیده است، خاطرنشان کرد: این شهر فاقد پارک و چمن مصنوعی بود که امروز آن را احداث کرده‌ایم.

شهردار خاکعلی با بیان اینکه این شهرداری هم‌اکنون در رده دوم شهرداری‌های استان قزوین قرار گرفته است، یادآور شد: توانسته‌ایم بیش از ۶ میلیارد تومان ارزش افزوده برای مباحث عمرانی شهر خاکعلی جذب کنیم.