تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3746227
شناسه : 3746227
تاریخ :
احزاب مخالف ایتالیا خواستار فراخوانی سفیر رم از اراضی اشغالی شدند اقتصاد ایران: احزاب مخالف ایتالیا از دولت این کشور خواستند تا در واکنش به جنایات ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه از جمله بمباران اخیر مدرسه تابعین، سفیر رم را از تل آویو فرا بخواند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از میدل ایست مانیتور، احزاب مخالف دولت در ایتالیا خواستار فراخواندن سفیر این کشور از اراضی اشغالی فلسطین به دلیل جنایات ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه شدند.

بر اساس اعلام این رسانه، سران احزاب مخالف ایتالیا از دولت این کشور خواستند تا در واکنش به جنایات ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه از جمله بمباران اخیر مدرسه تابعین و قتل و کشتار آوارگان فلسطینی، سفیر این کشور را از تل آویو فرا بخواند.

به گزارش آناتولی به نقل از رسانه های محلی، حمله هوایی اخیر اشغالگران قدس به مدرسه تابعین در غزه که منجر به شهادت دست کم ۱۰۰ فلسطینی شد، خشم احزاب سیاسی ایتالیا را برانگیخت.

بر همین اساس، جوزپه کونته، رئیس مخالفان جنبش پنج ستاره و آنجلو بونلی، رهبر حزب سبز و ائتلاف چپ، در اعتراض به اقدامات بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اشغالگران قدس، از دولت این کشور خواسته اند تا سفیر ایتالیا را از تل آویو خارج کند.

در قتل عام هولناک جدید رژیم صهیونیستی در مرکز شهر غزه در بامداد روز شنبه بیش از ۱۰۰ نفر شهید و ده‌ها نفر مجروح شدند.

جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که روایت ارتش اشغالگران درباره جنایت مدرسه تابعین در محله الدرج در نوار غزه مبنی بر اینکه عناصری از نظامیان حماس و جنبش جهاد اسلامی در این مدرسه حضور داشتند، گمراه کننده و دروغ است.