تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3746223
شناسه : 3746223
تاریخ :
مدیران دستگاه های اجرایی شکایت خود را از رسانه‌ها پس می‌گیرند اقتصاد ایران: گرگان- استاندار گلستان گفت: تمامی مدیران دستگاه های اجرایی اعلام شد که در هفته خبرنگار، شکایات خود را از اصحاب رسانه پس بگیرند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه ظهردوشنبه در نشست مطبوعاتی خبرنگاران را نخبگان و حلقه‌های میانی دانست و اظهار کرد: اصحاب رسانه با سعه صدر می‌توانند مطالبات خود و جامعه را مطرح کنند.

وی افزود: خانه مطبوعات با همکاری معاونت عمرانی تعاونی مسکن خبرنگاران را تشکیل داده تا بتوانیم خدمات مسکن به جامعه رسانه‌ای ارائه شود

استاندار گلستان گفت: با اقدامات صورت گرفته در حوزه توزیع عادلانه اعتبارات عمرانی طی ۳۴ ماه گذشته اعتبارات شهرستان‌های محروم بطور میانگین بیش از چهار برابر متوسط استان شده است.

وی با اشاره به اینکه نرخ رشد اقتصادی استان از منفی ۵.۴ سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۳ در سال ۱۴۰۲ رسید، افزود: طی سه سال گذشته استان گلستان رشد ۹.۷ را تجربه کرده است.

زنگانه اظهار کرد: در حوزه پیشگیری اقدامات ارزشمندی در استان صورت گرفته و خوشبختانه در طرح‌های نماد و پاک پایلوت کشوری هستیم.

وی با بیان اینکه امید داریم افرادی که در کشور دارای صاحب قلم هستند در جایگاهی در شأن و منزلت قرار بگیرند، یادآور شد: در دولت سیزدهم با همراهی اصحاب رسانه گلستان دومین استان امن سرمایه گذاری کشور شناخته شده است.

استاندار گلستان گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران موظف هستند ظرف مدت سه هفته آینده، در نشستی خبری با اصحاب رسانه، خدمات دستگاه متبوع خود را ارائه کنند.

وی افزود: به مدیران دستگاه‌های اجرایی اعلام کردم که در هفته خبرنگار، شکایات خود را از اصحاب رسانه پس بگیرند.